نویسنده: علی مطوری
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

اهدای جایزه ممتاز رسانه‌ های ژاپن به نینتندو سوییچ

اتحادیه رسانه‌های دیجیتال ژاپن جایزه ممتاز خود را به کنسول نینتندو سوییچ خواهد داد.

اتحادیه رسانه‌های دیجیتال ژاپن امسال جایزه‌ی ممتاز خود را به کنسول نینتندو سوییچ اهدا خواهد کرد. این قدردانی که با تولد یک سالگی این کنسول هم تقریبا مصادف شده است، یکی دیگر از جوایز بی‌شماری است که این کمپانی به خاطر موفقیت‌های بی‌نظیر سوییچ در سال اول عرضه کسب می‌کند.

Nintendo Switch

نینتندو در سال گذشته از هیچ کاری به منظور مشتاق کردن مردم برای خرید کنسول خود دریغ نکرد و بازی‌های بزرگ و کوچک سوییچ، روزبه‌روز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گرفتند. در این میان کمپانی‌های بزرگی مانند یوبی سافت و بتسدا بیشتر از همیشه روی سوییچ سرمایه‌گذاری کردند و بر اساس نظرسنجی انجام‌شده در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی GDC، میزان ۱۲ درصد از فعالان صنعت در حال ساخت اثری برای نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۸ هستند که این مقدار نسبت به ۳ درصد سال ۲۰۱۷ رشد قابل توجه‌ای داشته است.

کنسول Nintendo Switch نه‌تنها در یک دوره‌ی ۱۰ ماهه با عرضه‌ی ۵ میلیون دستگاه به بازار، رکورد سریع‌ترین فروش کنسولی را پشت سر گذاشت، بلکه به خاطر ماهیت دوگانه‌ی خود، راه‌ و روش بازی‌ کردن بازیکنان را هم با تغییرات عمده‌ی مواجه کرد. نینتندو از لحاظ قدرت لاین‌-آپ سال اول نیز به معنای واقعی سنگ تمام گذاشت و مخصوصا با اثر The Legend of Zelda: Breath of the Wild جایزه‌های صنعت بازی را درو کرد.

مراسم اعطای جوایز رسانه‌ های دیجیتال ژاپن در تاریخ ۱۲ مارس (۲۱ اسفند) در تالار Meiji Kinenkan توکیو ژاپن برگزار خواهد شد، اما هنوز مشخص نیست چه مقامی از نینتندو این جایزه را دریافت خواهد کرد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده