نویسنده: علی مطوری
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

کتاب کمیک جدید هیلو با داستان جدیدی از مستر چیف منتشر خواهد شد

مایکروسافت اعلام کرد کتاب کمیک سه قسمتی Halo: Collateral Damage به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این کتاب روایت‌کننده‌ی داستان جدیدی از مستر چیف است.

در حالی که فعلا از بازی جدید سری Halo خبری نیست، مایکروسافت برای آنهایی که می‌خواهند درباره‌ی شخصیت اصلی این سری ماجراهای بیشتری بخوانند، خبرهای خوبی دارد. این شرکت امروز اعلام کرد کتاب کامیک سه قسمتی Halo: Collateral Damage به‌زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

Halo: Collateral Damage

این کتاب سه قسمتی درباره‌ی دلاوری‌های مستر چیف در نبرد با Covenantها است و سایت رسمی هیلو این‌گونه درباره‌ی آن توضیح می‌دهد:

داستان کتاب Halo: Collateral Damage با مستقر شدن مستر چیف و بلو تیم در دنیایی ناپایدار و مهاجرنشین آغاز می‌شود. این اعزام توسط UNSC انجام شده و ماموریت این تیم هم متوقف کردن کاوننت‌هایی است که برای کشف کردن چیزی باستانی و قدرتمند در زیر سطح سیاره تلاش می‌کنند؛ اگرچه این ماموریت به شکل غیرمنتظره‌ای پیش می‌رود و تیم ضربت Spartan-II متوجه می‌شود که مخاطرات ماموریت پیش رو بسیار جدی‌تر از چیزی است که تصورشان را می‌کردند و آنها باید برای بقا به یکدیگر و گروه کوچکی از شورشیان تکیه کنند.

کتاب Collateral Damage توسط الکس اروین نوشته خواهد شد که نگارش شماره‌ی چهارم از Halo: Rise of Atriox و Iron Man: The Rapture را در کارنامه خود دارد. هنرمند‌های این کتاب هم دیوید کراسلند (طراح)، لئونارد اوگاریدی (رنگ‌آمیز)، سیمون بوولند (طراح نوشته‌ها) و زاک هارتونگ (طراح جلد) هستند. شماره‌ی اول Collateral Damage در ۶ ژوئن سال جاری میلادی (۱۶ خرداد ۹۷) عرضه خواهد شد.

گفتنی است با توجه به خبرهای منتشر شده تا به امروز، ما می‌دانیم که نسخه‌ی بعدی هیلو در حال ساخت است، اما هیچ‌گونه اطلاعات دیگری به جز اینکه از ویژگی Spilt-Screen پشتیبانی می‌کند، از آن نداریم. آخرین بازی منتشر شده از سری Halo، نسخه پنجم بود که تاریخ عرضه‌ی آن با نسخه چهارم، سه سال فاصله‌ی زمانی داشت. بنابراین اگر برنامه‌ریزی مایکروسافت همچنان به این شکل باشد، Halo 6 باید امسال عرضه شود. امیدوار هستیم اطلاعات بیشتری از این بازی در نمایشگاه E3 پیش رو منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده