// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹

بازی های هفته دوم اسفند 1396 برای اندروید

در دومین هفته اسفند ماه، بازی تیراندازی با کمان Archery King و بازی جدید Alto's Odyssey را معرفی کرده‌ایم.

با ورود به هفته‌های پایانی سال ۱۳۹۶، در نهایت استودیوی Snowman بازی مورد انتظار Alto's Odyssey را برای پلتفرم iOS منتشر کرد. در این بازی باری دیگر با پسرکی جوان اسکی‌سواری می‌کنیم و پرش‌ها جانانه‌ای را از روی سکوها می‌زنیم. بازی مهم دیگر این هفته که البته مدت‌ها از زمان انتشارش می‌گذرد. بازی اندروید Archery King بی اغراق یکی از بهترین بازی‌های ورزشی با موضوع تیر و کمان است که از زمان انتشار تاکنون توسط میلیون‌ها بازیکن موبایل دانلود شده است.

شما می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. 

بازی Alto

Alto's Odyssey

Alto's Adventure به ویژه از بعد هنری و طراحی مراحل یکی از بهترین آثاری است که تاکنون برای گوشی‌های موبایل منتشر شده است. سبک ساده‌ گیم‌پلی ساید اسکرولینگ بازی، جذابیت‌های محیط‌های خلق شده توسط سازندگان و چالش‌هایی که بازیکنان در طول بازی با آن‌ها روبه‌رو می‌شدند، باعث شد تا بازی Alto's Adventure مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد. بعد از انتظار طولانی در نهایت دنباله Alto's Adventure با نام Alto's Odyssey منتشر شده است. در دنباله سری Alto، در کنار بهبود گرافیکی، شاهد اضافه شدن محتوای متنوعی برای جلوگیری از تکراری شدن گیم‌پلی هستیم. به عنوان مثال، در نبود بخش داستانی، این‌بار دیگر رازهای پنهان زیادی را باید در Odyssey کشف کنید و در مناطق متنوع به جمع کردن آیتم‌ها نورانی بپردازید. گیم‌پلی بازی هنوز هم مثل سابق است و در مجموعه‌ای از پرش‌های به موقع خلاصه شده است. با این حال، هنوز هم باید گفت که خریداری بازی Alto's Odyssey با قیمت ۴.۹۹ دلار کاملا ارزشش را دارد.

دانلود بازی آیفون Alto's Adventure

بازی Archery King

Archery King

استودیوی Miniclip‌ سال‌ها است که به دلیل انتشار مجموعه‌ای از بازی‌های پر مخاطب مانند بازی فوتبال Soccer Stars یا 8Ball Pool شناخته می‌شود. بازی Archery King نیز یکی دیگر از بازی‌های این استودیو با تمرکز روی ورزش تیراندازی با کمان است. بازی به صورت اول شخص و در محیطی سه بعدی انجام می‌شود که در مجموع دارای ۶ بخش مختلف شامل پنج بخش آنلاین و یک حالت چالشی است. حالت کلاسیک، حالت سرعتی یا نبرد با دوستان، تنها بخشی از حالت‌های موجود در این بازی هستند که باید با ورود به آنها در زمین‌های متفاوت، به رقابت بپردازید. بازی Archery King در حقیقت یک شبیه‌ساز واقعی تیراندازی با کمان است که در چهارچوب قوانین این رشته ورزشی، گیم‌پلی هیجان‌انگیزی را ارائه می‌دهد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Archery King

بازی  Cally

Cally's Caves 4

چهارمین قسمت سری بازی Cally's Caves یک بار دیگر،‌ کالی، دخترک داستان ما را با شمشیر قدرتمند و سلاح‌های نه‌چندان قدرتمندش به ماجراجویی از جنس بازی‌های قدیمی کنسول‌های نینتندو و سگا می‌برد. ماجرای شماره چهارم از جایی آغاز می‌شود که کالی برای شکستن طلسمی که دوستش را به دردسر انداخته پا در مسیری پر مشکل می‌گذارد. بازی به صورت دوبعدی و ساید اسکرولینگ انجام می‌شود و در مجموع حدود ۳۰۰ مرحله در ۹ محیط متفاوت دارد. از سوی دیگر تنوع سلاح‌ها نیز به شدت زیاد است و در ۱۱ کلاس مختلف، بیش از ۸۰ سلاح در دسترس قرار دارد. کنترل بازی با کمک کنترلر مجازی انجام می‌شود و کالی قادر است تا با استفاده از پرش دوگانه از موانع عبور کند و با ضربه شمشیر یا تفنگ، دشمنانش را از پا در آورد. شما می‌توانید Cally's Caves 4 را به صورت رایگان دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Cally's Caves 4

بازی Mad Skills BMX 2

Mad Skills BMX 2

مسابقات دوچرخه سواری، به دلیل آنکه دست دوچرخه‌سوار را برای انجام حرکات نمایشی باز می‌گذارند، به ویژه میان جوانان جذابیت خاصی دارند. در بازی Mad Skills BMX 2 در مسیری طولانی باید برای تبدیل شدن به افسانه‌ دوچرخه‌سواران تلاش کنید. بازی با وجود کنترل نسبتا ساده‌ای که دارد، مراحل متنوعی را در دسترس بازیکنان قرار داده است که از جمله‌ی آنها می‌توانیم به رقابت‌های بهترین زمان، رقابت‌های باس و مسابقه در جنگل یا استادیوم اشاره کنیم. Mad Skills BMX 2 در مجموع هفت دوچرخه دارد که هر کدام را می‌توانید بعد از خریداری شخصی‌سازی کنید و اجزاء آن را ارتقا دهید. بازی به ویژه در زمینه موسیقی به خوبی کار شده است و گرافیک رضایت‌بخشی دارد. این بازی اکنون به صورت رایگان قابل دانلود است.

دانلود بازی اندروید Mad Skills BMX 2

بازی The Sims™ Mobile

The Sims™ Mobile

بی‌شک یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های کمپانی الکترونیک آرتز، سری بازی The Sims است که با شبیه‌سازی کامل زندگی یک انسان، به بازیکنان اجازه ساخت آواتاری از خود را برای زندگی در دنیای مجازی می‌دهد. The Sims Mobile جدیدترین بازی فهرست این هفته بهترین‌های اندروید و iOS است که در آن می‌توانید شخصیت منحصر به فردتان را بسازید، قطره قطره خانه رویایی خود را بنا کنید، وارد شغل مورد نظرتان شوید و درنهایت یک زندگی لذت‌بخش را سپری کنید. نسخه موبایل کاملا با صفحه لمسی هماهنگ شده است و در نتیجه گیم‌پلی روانی را شاهد خواهید بود. The Sims Mobile به صورت رایگان و با انبوهی از آیتم‌ها و اسباب و اثاثیه، اکنون در اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون The Sims Mobile


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده