// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

امکان خرید بازی از طریق امتیازهای My Nintendo فراهم شد

از این پس کاربران می‌توانند با دریافت سکه‌های طلایی My Nintendo، از آن‌ها در خرید بازی و بسته‌های الحاقی استفاده کنند.

چندی پیش بود که خبری منتشر شد حول ویژگی سکه‌های My Nintendo و اعلام شد که در آینده امکان خرید بازی از طریق این امتیازات برای کاربران نینتندو سوییچ فراهم خواهد شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، ویژگی خرید بازی و بسته‌های الحاقی از طریق سکه‌های طلایی My Nintendo، در دسترس قرار گرفته است. به‌عبارتی با ورود به فروشگاه نینتندو eShop یا وبسایت نینتندو می‌توانید با توجه به تعداد سکه‌های طلایی‌تان، بازی یا بسته الحاقی مورد نظر را خریداری کنید. هر سکه طلایی معادل ۰.۰۱ دلار است.

البته جدای از سکه‌های طلایی، پوینت‌های پلاتینیوم نیز قرار دارند که از روش‌های دیگری، قادر به‌ دریافت آن‌ها خواهید بود. درادامه خبر اعلام شده که با هزینه کردن هر یک دلار، می‌توانید پنج سکه طلایی دریافت کنید. به‌عبارتی اگر یک بازی ۶۰ دلاری را خریداری کنید، ۳۰۰ سکه طلایی کسب خواهید کرد. نکته‌ی دیگری که در این مورد وجود دارد این است که مقدار سکه دریافتی در خریدهای دیجیتالی بیشتر از خریدهای فیزیکی است.

در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد این ویژگی جدید چیست؟ آیا به‌نظر شما مقدار سکه‌ی دریافتی از خرید بازی‌ها با مقدار سکه‌ی مورد نیاز برای خرید بازی و بسته‌های الحاقی عادلانه است؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده