// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل ‌Bid Wars: Pawn Empire

در نبردی از نوع مزایده برسر کالاهای دست دوم، کسب و کار خود را در بازی Bid Wars: Pawn Empire راه‌اندازی کنید.

برخی از سبک‌های بازی هستند که عمدتا برای گوشی‌های موبایل منتشر می‌شوند. هرچند شبیه‌سازی زندگی را در The Sims تجربه کرده‌ایم و در شبیه‌ساز‌های رانندگی به جنون سرعت رسیده‌ایم، اما هنوز هم کسب و کارهای مختلفی هستند که پتانسیل تبدیل شدن به یک بازی جمع‌و‌جور را دارند. بازی Bid Wars: Pawn Empire محصولی متفاوت از Tapps Games است که تمام تمرکز آن روی مزایده برای پیروزی در برابر رقبا است.

بازی Bid Wars: Pawn Empire

انجام هوشمندانه معاملات، باعث افزایش سود و گسترش کسب و کار شما می‌شود

 ارزش کالا، سود یا زیان؛ سه مقوله‌ی مهمی هستند که باید قبل از ورود به یک مزایده به آن فکر کنید. اما اگر در این مزایده همه‌ی موارد شفاف نباشد چطور؟ اینکه وارد انباری شوید و تنها چند ثانیه برای ارزش‌گذاری روی اجناس فرصت داشته باشید. بازی Bid Wars: Pawn Empire، داستان همین مزایده‌ها کوچک است که شخصیت اصلی داستان با ورود به آنها قصد دارد تا مغازه درب و داغانی را به شکوه برساند. در جریان بازی باید با ورود به مزایده‌هایی در شهرهای مختلف ایالات متحده امریکا، با سه شخص دیگر برای خریداری یا عدم خریداری اجناس دورافتاده‌ای رقابت کنید. موضوع مهم تشخیص قیمت کالا از روی ظاهر آنها و البته کمی ریسک برای بالا بردن رقم مزایده است. با پیروزی در مزایده می‌توانید تمام اجناس خریداری شده را به دست آورید، اما برای حمل آنها به انبار باید حتما وسیله نقلیه خود را ارتقاء دهید تا بتوانید اجناسی را که خریداری شده، جابه‌جا کنید. بازی Bid Wars: Pawn Empire با ارائه دیالوگ‌های خنده‌دار و معرفی شخصیت‌های شوخ طبع از پلیس گرفته تا یک خریدار کسب و کارهای ورشکسته، محصولی جذاب را برای تجربه در دسترس قرار داده است. گیم‌پلی بازی تنها به اشاره روی دکمه‌ی افزایش قیمت مزایده و فروش کالا خلاصه می‌شود و در نتیجه بیشتر وقت شما برای تصمیم‌گیری پیرامون افزایش قیمت یا دست کشیدن از خرید اجناس خلاصه می‌شود.

اما مانند هر بازی موبایل دیگری ‌Bid Wars: Pawn Empire نیز گرافیک نسبتا ساده‌ای دارد. با این حال، توسعه‌دهندگان در زمینه طراحی شخصیت‌ها موفق بودند و در طول بازی از تماشای گفتگوی شخصیت‌ها خسته نخواهید شد. یکی از ویژگی‌های بازی امکان ارتقاء بخش‌ها مختلف کسب و کار است که به مرور با افزایش سطح و جمع‌آوری پول به آنها دسترسی پیدا می‌کنید. با ارتقاء فروشگاه یا انبار، می‌توانید آسان‌تر کالاهای خود را برای فروش قرار دهید و راحت‌تر پول به دست بیاورید. برخلاف ظاهر ساده بازی، زمانی که غرق محتوا و آیتم‌های فراوان می‌شوید، تازه به وجود انواع و اقسام اشیاء در بازی پی خواهید برد. سازندگان اجناس موجود در بازی را از کالاهای معمول تا کالاهای نایاپ دسته‌بندی کرده‌اند که با توجه به نوع آنها برچسب قیمت متفاوتی را در فروشگاه دریافت می‌کنند. با قرار دادن کالاهای خود در فروشگاه باید مدت زمان مشخصی را از ۱۰ دقیقه تا چند ساعت منتظر بمانید تا پیشنهاد‌های مختلف خریداران را مشاهده کنید. امکان تعمیر آیتم‌ها، وجود ده‌ها عتیقه مخفی در حراجی و حضور ساختمان‌های متنوع برای خریداری یا آزادسازی، تنها بخشی از ویژگی‌هایی هستند که در بازی ‌Bid Wars: Pawn Empire با آن مواجه خواهید شد.

بازی Bid Wars: Pawn Empire

بازی ‌Bid Wars: Pawn Empire پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به اثری اعتیادآور را دارد. مانند بسیاری از بازی‌های رایگان، ‌Bid Wars: Pawn Empire نیز با پشتیبانی از خریدهای درون برنامه‌ای منتشر شده است و در نتیجه بعد از مدتی تجربه بازی باید اقدام به خریدهای درون برنامه‌ای برای افزایش ظرفیت حمل بار یا ویترین فروشگاه کنید. این بازی با ارائه یک شبیه‌ساز جمع‌ و جور حراجی، توانسته در کوتاه مدت توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند و نظر مثبت کاربران گوگل‌پلی را به دست بیاورد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Bid Wars: Pawn Empire 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده