نویسنده: علی مطوری
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

علاقه استودیو Iron Galaxy به پورت بازی Monster Hunter World برای نینتندو سوییچ

رئیس استودیو Iron Galaxy می‌گوید اگر کپکام این فرصت را به آنها بدهد، بازی Monster Hunter World را روی کنسول نینتندو سویچ پورت خواهند کرد.

مدتی پیش هاروییرو تسجیموتو، مدیر کمپانی کپکام در مصاحبه‌ای بیان کرد که پورت کردن بازی Monster Hunter World روی کنسول نینتندو سویچ به دلایل مختلف کار بسیار مشکلی است. منتشر شدن این مصاحبه واکنش‌های مختلفی در پی داشت و بسیاری از طرفداران کنسول سوییچ را از پورت شدن این بازی ناامید کرد. اما در این میان آدام بوئیس، مدیر استودیو Iron Galaxy واکنش جالبی به این موضوع نشان داد و در تویتر خود بیان کرد اگر کپکام این فرصت را به آنها بدهد، این پورت مشکل را عملی خواهند کرد.

تیم عزیز Monster Hunter در کپکام – ما از این مسئله که پورت کردن بازی شما روی نینتندو سویچ کار چالش‌برانگیزی است، آگاه هستیم؛ اما این دقیقا همان کاری است که استودیو ما انجام می‌دهد. به ما یک فرصت بدهید و ما شما را ناامید نخواهیم کرد.

Monster Hunter World

شاید بسیار از شما آدام بوئیس را به خاطر حضورهای متعدد او در کنفرانس‌‌های تجاری سونی به یاد داشته باشید. بوئیس در آن زمان سرپرست روابط سونی با شرکت‌های ثالث را بر عهده داشت و مدتی بعد از جدایی از این شرکت به عنوان رئیس استودیو Iron Galaxy مشغول به کار شد. این استودیو پیش از این بازی‌هایی چون The Elder Scrolls V: Skyrim را برای Nintendo Switch پورت کرده بود. اگرچه شانس به حقیقت پیوستن این درخواست توییتری کمی پایین به نظر می‌رسد و چالش فنی این موضوع هم بسیار بالاست، اما محبوبیت Monster Hunter همیشه روی کنسول‌های دستی بالا بوده و می‌تواند موفقیت بسیار خوبی برای کپکام به دست آورد. بنابراین ما همچنان به موضوع امیدوار خواهیم بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده