نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

لارا کرافت این هفته کاراکتر مهمان بازی Final Fantasy Brave Exvius خواهد بود

کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرد که این هفته بازی Final Fantasy Brave Exvius به مدت محدود میزبان کاراکتر لارا کرافت می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی موبایل، کمپانی اسکوئر انیکس اطلاعات جدیدی را حول بازی نقش‌آفرینی و رایگان Final Fantasy Brave Exvius به اشتراک گذاشت که از میان این اطلاعات می‌توان به راهیابی یک شخصیت مهمان به صورت محدود به بازی اشاره کرد.

با توجه به اطلاعیه مطبوعاتی، به مناسبت نزدیک شدن به اکران فیلم Tomb Raider در تاریخ بیست و پنجم اسفندماه (۱۶ مارس)، یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های زن بازی‌های ویدیویی یعنی لارا کرافت از تاریخ هجدهم اسفندماه (۹ مارس) تا تاریخ دوم فروردین‌ماه (۲۲ مارس) به عنوان یک کاراکتر قابل بازی در بازی Final Fantasy Brave Exvius در دسترس خواهد بود.

بازیکنان برای دستیابی به شخصیت لارا باید اولین مرحله رویداد را تکمیل کنند یا پاداش‌های روزانه ورود به بازی را جمع‌آوری کنند که از تاریخ هجدهم اسفندماه (۹ مارس) تا تاریخ اول فروردین‌ماه (۲۱ مارس) در دسترس خواهد بود و پاداش‌های سخاوت‌مندانه‌ای نظیر 10+1 Summon Ticket و Lapis را در اختیار می‌گذارد.

علاوه بر اضافه‌شدن لارا کرافت به عنوان یک کاراکتر مهمان به بازی، کمپانی Square Enix تایید کرد که رویداد جدید این امکان را برای بازیکنان فراهم می‌کند که با Apep به مبارزه بپردازند. همچنین در این رویداد، پوشش تمام کاراکترهای بازی ظاهری شبیه به کاراکترهای بازی Lara Croft and the Temple of Osiris پیدا می‌کند و کاربران می‌توانند این پوشش‌ها را برای مدت محدود تهیه کنند.

بازی Final Fantasy Brave Exvius در حال حاضر در اندروید و iOS در دسترس است و این بازی نقش آفرینی رایگان به تازگی به ۳۰ میلیون دانلود در سراسر جهان دست یافته است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده