نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳

تریلر هنگام عرضه بازی واقعیت مجازی VRFC منتشر شد

استودیو چری پاپ گیمز تریلر زمان عرضه بازی VRFC را که اولین بازی واقعیت مجازی برای ورزش فوتبال به حساب می‌آید منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که امروز اولین بازی واقعیت مجازی از ورزش فوتبال با نام VRFC در دسترس کاربران هدست‌های HTC Vive، پلی استیشن VR و آکیولس ریفت قرار می‌گیرد و به این مناسبت، استودیو چری پاپ گیمز (Cherry Pop Games) تریلر هنگام عرضه این بازی را منتشر ساخته است که گوشه‌ای از گیم پلی بازی را به نمایش در می‌آورد.

بازی VRFC توسط استودیو چری پاپ گیمز توسعه یافته و توسط این استودیو نیز منتشر خواهد شد. بازیکنان در این بازی با استفاده از مکانیک حرکتی سریع به صورت آزادانه می‌توانند انیمیشن‌های دریبل زدن، شوت کردن و دویدن را پیاده کنند و به این ترتیب به راحتی با هدست‌های واقعیت مجازی به تجربه این بازی جذاب بپردازند.

بازی فوتبال VRFC دارای مسابقات آنلاین رقابتی ۸ نفره و جدول امتیازات جهانی (Leaderboards) است. همچنین مسابقات خصوصی نیز در این بازی وجود دارد که امکان بازی با دوستان را برای بازیکنان فراهم می‌کند و در این بخش می‌توان قوانین خاصی را برای چگونگی انجام بازی تعیین کرد.

بازی VRFC در کنار بخش چندنفره دارای تعدادی مرحله آموزشی آفلاین برای کمک به بازیکنان در جهت پیشرفت آنها است و علاوه بر همه این‌ها، این بازی شامل تنظیمات قابل شخصی‌سازی برای سازگاری با هر نوع سبک بازی است. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی را در ادامه مشاهده کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر نظیر سیستم مورد نیاز نسخه پی سی بازی به صفحه استیم آن مراجعه کنید. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده