// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

نسخه آیفون بازی Rome: Total War تاخیر خورد

استودیو Feral Interactive با انتشار تریلری جدید اعلام کرد که عرضه بازی Rome: Total War روی آیفون با تاخیر مواجه شده است.

همیشه جای خوشحالی دارد که توسعه‌دهندگان بازی‌های استراتژی را روی دستگاه‌های همراه و موبایل‌ها پورت می‌کنند. استودیو فرال اینتراکتیور (Feral Interactive) در آبان ماه گذشته اعلام کرد که بازی Rome: Total War با قیمت ۹.۹۹ دلار برای دستگاه‌های آیفون توسعه می‌یابد. پس از آن کاربران این سوال برای‌شان پیش آمد که بازی با این همه محتوا آیا روی صفحه کوچک آیفون قابل بازی خواهد بود یا خبر. البته پس از انتشار بسته‌الحاقی Barbarian Invasion روی نسخه iPad این بازی، نگرانی‌های ناشی از پورت آیفون فراموش شد و کاربران توانستند با پرداخت ۴.۹۹ دلار به تجربه این محتوا که در واقع بازی مجزا بود، بپردازند. البته گفتنی است که تجربه بازی Rome: Total War روی iPad می‌تواند یک روند لذت‌بخش را برای طرفداران این بازی به ارمغان آورد.

بازی Rome: Total War قرار بود با قیمت ۹.۹۹ دلار برای دستگاه‌های آیفون منتشر شود که با تاخیر مواجه شد و به تاریخ نامشخصی از تابستان ۹۷ موکول شده است. اما در آن سو سازندگان تریلری از این بازی منتشر کردند که عملکرد این پورت و نحوه اجرای آن روی آیفون را نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

سازندگان اعلام کردند که با اعمال تاخیر کوتاهی در انتشار نسخه آیفون بازی Rome: Total War قصد دارند که وقت بیشتری را برای توسعه این پورت اختصاص دهند تا بتوانند یک تجربه واقعی از استراتژی همزمان (RTS) را برای طرفداران این سبک به ارمغان بیاورند. همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید گیم‌پلی بازی با تغییرات کوچکی همراه است که برای سازگاری آن با صفحه نمایش کوچکتر منظور شده است.

سازندگان در جواب به یکی از کاربران در حساب کاربری خود در توییتر گفتند که تمامی فرقه‌ها از نسخه پی سی و آی‌پد برای پورت آیفون در نظر گرفته شده است و کاربران به آنها دست پیدا می‌کنند. نظرات خود را در مورد پورت شدن این بازی استراتژی روی آیفون با زومجی در میان بگذارید. از نظر شما آیا این بازی می‌تواند یک تجربه واقعی را همانند کامپیوتر و آی‌ پد به کاربران القا کند؟


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده