// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۹

نگاهی به گاف‌های داستانی برخی از بزرگ‌ترین فیلم‌های سینما

تازه‌ترین پرونده‌ی ویدیویی زومجی دست روی موضوع جالبی گذاشته و قصد بررسی بعضی از گاف‌های داستانی موجود در برترین ساخته‌های جهان هنر هفتم را دارد.

برخی مواقع، حتی بزرگ‌ترین فیلم‌ها و شناخته‌شده‌ترین فیلم‌سازان، اشتباهات ناخواسته و خنده‌آوری را در داستان‌گویی‌های‌شان نشان مخاطبان می‌دهند که به سختی می‌توانیم وجودشان در چنین آثار بزرگی را باور کنیم و زومجی در پرونده‌ی ویدیویی جدید خود، که بار اول هفته‌ی گذشته و به عنوان بخشی از «فریم» ۲۷ تقدیم مخاطبان عزیزمان شد، این موضوع را به زیر ذره‌بین برد. موضوعی که شاید در برخی جلوه‌ها قابل تحمل و حتی نه‌چندان بزرگ و تاثیرگذار به نظر برسد اما حقیقت آن است که در دفعاتی خاص، تبدیل به مورد دیوانه‌کننده‌ای می‌شود که وقتی پس از تماشای یک فیلم، متوجه وجودش در لحظات آن می‌شوید، هم باعث خنده‌تان می‌شود هم احتمالا در ادامه‌ی ماجرا، برخی از خاطرات خوب‌تان با آن اثر را فراموش می‌کنید! هر آن‌چه که بگوییم، این موضوع شاید یکی از جالب‌ترین چیزهایی باشد که در دنیای سینما می‌توان درباره‌ی آن حرف زد و زومجی نیز در این آیتم ویدیویی، جلوه‌هایی از آن را نشان‌تان می‌دهد.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

آیتمی که هم‌اکنون تقدیم‌تان شد، تنها بخشی کوتاه از یکی از اپیزودهای برنامه‌ی اختصاصی ما برای دنیای دوست‌داشتنی فیلم‌ها و سریال‌ها یعنی «فریم» بود. «فریم»، برنامه‌ای خلق‌شده به کمک این آیتم‌های جذاب و گوناگون است که قسمت‌های مختلف جهان هنر هفتم را بررسی می‌کند و هر هفته چهارشنبه شب‌ها، شما را به سفری دوست‌داشتنی در دنیای سینما و تلویزیون، دعوت می‌کند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده