// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۳

توضیحات بایوور درباره پورت کامپیوتر بازی Anthem

استودیو بایوور در جواب به یکی از کاربران ردیت اعلام کرده که پورت کامپیوتر بازی Anthem ناامید کننده نخواهد بود.

یکی از مباحث این روزهای گیمرها، صحبت در مورد بازی Anthem و پورت آن روی کامپیوتر است و اینکه با توجه به بازی اخیر استودیو بایوور (BioWare، سازنده بازی Anthem) آیا پورت این بازی ناامید کننده است یا نه.

با توجه به اخبار بازی، استودیو بایوور در جواب به یکی از کاربران در سایت ردیت اعلام کرده که تیم سازنده به‌طور مداوم در حال روی پلتفرم کامپیوتر است و نگرانی‌های آنها را درک می‌کند. همچنین استودیو بایوور در مورد سلاح‌ها و نحوه کارکرد پیشرفت شخصیت بازی نیز توضیحاتی را ارائه کرده است.

یکی از مزیت‌هایی که می‌توانید از آن استفاده کنید تا یک مدل ثابت داشته باشید، این است که بازیکنان را به سمت استایل‌های مختلف گیم‌پلی جذب کنید. شما چیز جدیدی را پیدا می‌کنید که بسیار قوی‌تر از آیتم مشابهی است که استفاده می‌کردید؛ حال شما از این آیتم جدیدتر استفاده خواهید کرد.

بایوور در ادامه صحبت‌هایش افزود:

از سوی دیگر، در کنار آیتم‌هایی که با گذر زمان یا استفاده مکرر قدرت‌شان بالا می‌رود، تمایل به پیدا کردن افزونه‌هایی برای آیتم‌هایی خواهید داشت که از آن‌ها استفاده می‌کنید. همه‌ی این موارد دست به دست هم می‌دهند تا استایل بازی کردن شما شکل بگیرد. البته تمام این موارد به نحوه طراحی سیستم پیشرفت بازی نیز بستگی دارد که ما در حال کار روی هر دو استایل ذکر شده هستیم.

بازی Anthem در سال ۲۰۱۹ روی پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد و در رویداد EA Play سال جاری نیز شاهد حضور این بازی هستیم، اما هنوز تایید نشده که آیا دموی قابل بازی Anthem نیز در این رویداد در دسترس است یا نه.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده