نویسنده: علی ولی خانی
// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

باندای نامکو از بازی نقش آفرینی تاکتیکی Record of Grancrest War رونمایی کرد

باندای نامکو، بازی نقش آفرینی تاکتیکی جدیدی با نام Record of Grancrest War را که از روی انیمه‌ای با همین نام اقتباس شده، برای پلی استیشن 4 معرفی کرد.

باندای نامکو بازی جدیدش را که با اقتباس از انیمه‌ی Record of Grancrest War ساخته شده، معرفی کرد. این بازی چهاردهم ژوئن (بیست و چهارم خرداد) برای پلی استیشن 4 در ژاپن منتشر خواهد شد، اما تاکنون هیچ خبری درمورد عرضه‌ی نسخه غربی این بازی در دسترس نیست. Record of Grancrest War یک نقش‌آفرینی تاکتیکی است که شخصیت‌های قابل بازی متعددی از جمله تئو کونارو، سیلوکا ملتس، ایروین، آیشرا و پرسیلا خواهد داشت.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از بازی، می‌توان حدس زد که Record of Grancrest War چیزی شبیه به Kingdom Under Fire یا Dynasty Warriors خواهد بود؛ اما با عناصر تاکتیکی بیشتر. شما تنها یک قهرمان را کنترل می‌کنید، اما می‌توانید به سربازانی که در نبرد شما را همراهی می‌کنند نیز فرمان بدهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی بازی Record of Grancrest War باید منتظر بمانیم،‌ اما خلاصه‌ی داستان آن به شرح زیر است:

آتلاتان؛ قاره‌ای که در آن آشوب بر همه چیز سایه افکنده. ترس مردم از خسارات جبران‌ناپذیر این هرج و مرج، باعث شد که آن‌ها قبول کنند زیر سلطه‌ی «اربابانی» زندگی کنند که «تاج»، قدرت فرونشاندن همه‌ی این ناآرامی‌ها، را در دست دارند.

با این حال این اربابان با گذر زمان هدف اصلیشان، یعنی محافظت از مردم، را به دست فراموشی سپردند و برای کسب قدرت بیشتر، بر سر تصاحب «تاج» یا سرزمین یکدیگر، وارد جنگ شدند. در این بین، جادوگری با نام سیلوکا،‌ که از اربابانی که راه و هدف خود را فراموش کرده‌اند متنفر است، با تئو، شوالیه‌ی خانه‌به‌دوشی که سرزمین مادری‌اش را با هدف قوی‌تر شدن ترک کرده تا روزی بتواند آن را از چنگال حاکم ظالمش نجات دهد، آشنا می‌شود.

تاکتیک‌های نظامی فوق‌العاده‌ی سیلوکا و ایدئولوژی تئو باعث می‌شود که این دو زود متوجه شوند که برای رسیدن به هدفشان به یکدیگر احتیاج دارند؛ از این‌رو با هم پیمان می‌بندند که تا پایان اوضاع نابسامان این قاره، دست از نبرد در کنار هم برندارند.

نظرتان راجع به این اقتباس چیست؟ آیا شما انیمه اصلی را تماشا کرده‌اید؟ از طرفداران آن هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده