// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

احتمال عرضه بازی Cyberpunk 2077 برای نسل بعدی کنسول های PlayStation و Xbox

استودیو سی‌دی پراجکت رد، در جریان سمینار Pareto Securities Gaming اطلاعاتی بسیار جزئی از آینده Cyberpunk 2077 منتشر کرده است.

بازی Cyberpunk 2077 یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی است که کاربران منتظر هستند هرچه زودتر تاریخ عرضه‌ای برای آن در نظر گرفته شود، اما آن طور که به‌نظر می‌رسد استودیو سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED، سازنده بازی Cyberpunk 2077) علاقه‌ای به انجام این کار ندارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان سمینار Pareto Securities Gaming، استودیو سی‌دی پراجکت رد حضور برجسته‌ای داشته و در مورد گذشته و آینده خود سخن گفته است. وقتی صحبت از گذشته شده، آن‌ها توضیحاتی در مورد روند ساخت بازی The Witcher 3 انجام داده‌اند. اما صحبت‌های آینده که بر می‌گردد به بازی Cyberpunk 2077، در مورد این بوده است که شاید بازی به‌ این ‌زودی‌ها عرضه نشود.

طبق صحبت‌های پیتر نیبولوویچ و آدام کیکینسکی، سخنگوهای سی‌دی پراجکت رد، تیم سازنده در حال کار روی تکنولوژوی‌های فعلی و تکنولوژی‌های نسل آینده است. با توجه به این صحبت، می‌توان انتظار داشت که بازی علاوه‌بر توسعه روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4، روی PlayStation و Xbox بعدی هم عرضه خواهد شد.

جدا از این موارد، استودیو سی‌دی پراجکت رد در مورد سخت‌افزارهای کامپیوتر و نحوه رشد و تکامل آن‌ها سخن گفته است. البته امکان دارد شاهد عرضه بازی در اواخر نسل فعلی هم باشیم و در ادامه و شروع نسل بعد، تیم سازنده Cyberpunk 2077 را برای کنسول‌های نسل جدید هم مجددا عرضه کند. همانند اتفاقی که برای بازی Grand Theft Auto V افتاد.

درآخر نظر شما کاربران زومجی در مورد این صحبت‌ها چیست؟


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده