// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

تریلر روز عرضه اپیزود پایانی بازی Life is Strange: Before the Storm منتشر شد

به‌مناسبت انتشار آخرین اپیزود بازی Life is Strange: Before the Storm، تریلر روز عرضه این قسمت منتشر شده است.

بازی Life is Strange، یکی از آن دسته بازی‌هایی است که با وجود خاص بودن سبک و سیاقش، مخاطبان زیادی داشته و روایت داستانی و شخصیت پردازی، در این بازی به‌بهترین شکل ممکن انجام شده است. در گذشته اعلام شده بود اشخاصی که نسخه دیلاکس بازی Life is Strange: Before the Storm را خریداری کنند، در انتها یک اپیزود اضافی برای‌شان در نظر گرفته شده که جدا از سه اپیزود اصلی قرار داشته و وداعی برای شخصیت کلوئی و مکس به‌حساب می‌آید.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، این اپیزود اضافی در دسترس قرار گرفته و کاربران می‌توانند با دانلود آخرین قسمت از بازی Life is Strange: Before the Storm، تجربه‌ای متفاوت و خاطره‌انگیزی را کسب کنند. همچنین در راستای انتشار اپیزود انتهایی بازی، تریلر روز عرضه آن هم منتشر شده است. در جریان ویدیو منتشر شده از این قسمت که Farewell نام دارد، شاهد صحبت‌های کلوئی و مکس هستیم که قصد شروع یک ماجراجویی جدید را دارند.

درواقع داستان بر می‌گردد به‌زمانی که مکس به‌همراه خانواده‌اش قصد رفتن به سیاتل را داشتند و حال مکس می‌خواهد لحظات آخر را در کنار دوست قدیمی خود سپری کند. در ادامه می‌توانید ویدیو روز عرضه اپیزود Farewell بازی Life is Strange: Before the Storm را در زومجی مشاهده کنید.

دانلود از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده