نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

سریال Black Mirror برای فصل پنجم تمدید شد

شبکه نتفلیکس به‌تازگی سریال آینه سیاه (Black Mirror) را برای فصل پنجم تمدید کرد. این سریال یک مجموعه آنتولوژی بوده و هر قسمت آن روایت یک داستان درباره تکنولوژی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نتفلیکس یکی از مجموعه‌های بسیار محبوب و تحسین‌شده خود یعنی سریال Black Mirror (آینه سیاه) را برای فصل پنجم تمدید کرد. شبکه نتفلیکس به‌تازگی به طور رسمی تایید کرده که این سریال قرار است برای یک فصل دیگر از قسمت‌های مخصوص به خود، به روی آنتن برود. اگرچه در حال حاضر این شبکه هنوز هیچ تاریخی برای آغاز پخش این مجموعه عنوان نکرده است.

این سیستم استریم بسیار محبوب و البته غول‌پیکر، تیزری هم برای این فصل جدید سریال آینه سیاه، در صفحه رسمی توییتری این مجموعه منتشر کرده است. به طرز شگفت‌انگیزی، این کلیپ کوتاه هیچ صحنه‌ای از فصل جدید را به نمایش نمی‌گذارد، اما به طور تصادفی، گلچینی از قسمت‌هایی که در فصل قبلی آنها را تماشا کردیم در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

تمامی قسمت‌های قبلی‌ای که در چهار فصل پیشین سریال آینه سیاه پخش شده، در سیستم استریم شبکه نتفلیکس موجود است. این سریال در ابتدا از شبکه انگلیسی Channel 4 پخش می‌شد. بعد از مدتی، یعنی در سال ۲۰۱۵ نت‌فلیکس درخواست ۱۲ قسمت از این سریال را داد که این ۱۲ قسمت را برای پخش تبدیل به فصل کرد. سریال Black Mirror کم و بیش مشکلاتی را که مردم قرن ۲۱ دارند به تصویر می‌کشد و هرکدام از قسمت‌های آن به طور مستقل نشان می‌دهد که تکنولوژی در آینده چه شکل وحشتناکی به خود می‌گیرد و چه بر سر بشریت می‌آورد. با اینکه اکثریت قریب به اتفاق قسمت‌های این سریال به طور غم‌انگیز و ناراحت‌کننده‌ای به پایان می‌رسد، اما می‌توان گفت که در حال حاضر یکی از بهترین و محبوب‌ترین سریال‌های تولید شده تلویزیون است. به نظر می‌رسد که این سریال بیشتر به این خاطر به روی آنتن می‌رود که پتانسیل تکنو فوبیا یا ترس از تکنولوژی را در بینندگان به وجود آورد. چندی پیش، چارلی بروکر خالق این سریال محبوب در یکی از مصاحبه‌های خود خطاب به گزارشگر سایت خبری NME، هیجان و ذوق خود را نسبت به اینکه این مجموعه اینقدر پیشرفت کرده و یکی از پر بیننده‌ترین سریال‌های شبکه نتفلیکس است ابراز کرد و گفت:

آنها فقط می‌خواهند کار این مجموعه را خیلی سریع و با عجله به پایان برسانند. چیزی که من را در این میان بسیار متعجب و هیجان‌زده می‌کند این است که ما برای هر قسمت از این سریال، یک پایان مشخص ساخته و تعریف می‌کنیم. ماجرا به گونه‌ای است که شما بعد از هر قسمت احساس می‌کنید که وعده غذایی خود را کامل خورده‌اید. می‌دانید منظورم چیست؟ منظور من این است که شما تمام چیزهایی که در وعده غذاییتان هست، مانند سالاد و دسر و هر چیزی را می‌خورید؛ بعد دوباره قرار است تمامی این پروسه را از اول طی کرده و کل وعده غذایی را دوباره بخورید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده