نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۳

کمپانی سونی به دنبال جذب بازیگر سریال Black Mirror برای ریبوت فیلم The Grudge است

مدتی می‌شود که کمپانی سونی پیکچرز به‌دنبال ساخت نسخه ریبوت فیلم کینه (The Grudge) است. حال اعلام شده که این تیم علاقه‌مند به حضور آندره‌آ ریسبرو در این اثر ترسناک هستند.

پیش از آنکه آثاری مانند سری فیلم The Texas Chainsaw Massacre (کشتار با اره‌برقی در تگزاس)، فیلم Freddy vs. Jason (فردی علیه جیسون)، سری فیلم Saw (اره) و همچنین سری فیلم Hostel (مسافر خانه) همه بینندگان را به دنیای خون و خونریزی و اتفاقات ترسناک ببرند، همچنین پیش از اینکه سری فیلم Paranormal Activity (فعالیت‌های فراطبیعی) توجه هالیوودی‌ها و فیلمسازان را به سطح دیگری سوق دهد، آثار ترسناک ژاپنی با قدرت بسیار زیادی ساخته می‌شدند و بینندگان آمریکایی را تا حد مرگ می‌ترساندند. اگرچه این آثار هیچوقت مسیر خود را پیدا نکردند و آنطور که باید و شاید از آنها تقدیر نشد، اما فیلمسازان هالیوودی سعی کردند تا نسخه بازسازی آثاری مانند فیلم The Ring (حلقه) و فیلم The Grudge (کینه) را بسازند که موفقیت و عملکرد بسیار خوبی هم به دنبال داشت. جالب است بدانید که فیلم کینه، یک عامل بسیار مهم برای پشت سر گذاشتن نسخه بازسازی سری فیلم Evil Dead (مرده شریر) سم ریمی بود. دو قسمت از این مجموعه برای نمایش در سینماها ساخته شد که روی پرده سینما هم رفت، اما قسمت سوم تنها برای پخش در منازل ساخته شد. حالا، بعد از گذشت سال‌ها، این تیم امیدوارند که بتوانند در فرصتی مناسب، دوباره این آلودگی و عفونت را گسترش دهند.

سال گذشته، کمپانی گوست هاوس پیکچرز (Ghost House Pictures) در طی خبری بسیار هیجان‌انگیز، استخدام نیکولاس پز را به تمامی طرفداران این فیلم ترسناک اعلام کرد. این هنرمند که در سال ۲۰۱۶ فیلم The Eyes of My Mother (چشم‌های مادر من) را ساخت و به نمایش درآورد، حالا به عنوان نویسنده و کارگردان فیلم کینه، به این پروژه پیوسته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین در طی جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که جمع‌آوری اعضای تیم بازیگری فیلم کینه به طور رسمی آغاز شده و عوامل سازنده به دنبال این هستند تا آندره‌آ ریسبرو بازیگر سریال Black Mirror (آینه سیاه) را به تیم بازیگری بیاورند تا او نقش یک مادر تنها و کارآگاه را ایفا کند.

داستان این فیلم براساس فیلمنامه‌ای است که به قلم جف بولر، نویسنده فیلم The Midnight Meat Train (قطار گوشت نیمه شب) نوشته شده است. داستان نسخه ریبوت فیلم کینه قرار است مدل جدیدی از نسخه ۲۰۰۴ این اثر باشد. داستان نسخه ابتدایی و اصلی این فیلم هم براساس یک اثر ژاپنی به نام  Ju-on: The Grudge (جو-آن: کینه) که در سال ۲۰۰۲ اکران شده، نوشته شده است. در نسخه ابتدایی فیلم کینه ما شاهد حضور سارا میشل گلر هستیم که در شهر توکیو شغل یک پرستار را دارد. او از یک طلسم که خشم بسیار زیاد و غیر قابل کنترلی را در او به وجود می‌آورد، رنج بسیار زیادی می‌برد.

این فیلم، قرار است دوازدهمین اثری باشد که در سری فیلم Ju-On/The Grudge (جو-آن/کینه) ساخته و به نمایش در می‌آید. جالب است بدانید که این مجموعه دارای بازی ویدئویی هم هست و چندین رمان گرافیکی محبوب، در این مجموعه وجود دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده