نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰

تماشای بی‌وقفه سریال تنها با یک اپلیکیشن

وب‌سایت و اپلیکیشن فیلیمو، به شما این اجازه را می‌دهد که در هر کجایی که هستید، به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود بپردازید.

«آقا سریال جدید چی اومده؟‌» این سوالی است که در چند وقت اخیر بیشتر از قبل در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها شنیده می‌شود؛ سوالی که باعث شده تا فروشنده‌ها و سوپرمارکت‌دارها هم به متخصصین فیلم و سریال تبدیل شوند و شاید زودتر از هر مشتری‌ای سریال‌ها را ببینند. البته اقبال عمومی نسبت به تماشای سریال، ماجراجویی و فاش شدن رازهای یک داستان دنباله‌دار فقط به موجی که اخیرا ایجاد شده برنمی‌گردد. سریال هم به همان اندازه قدمت و طرفدار دارد که فیلم دارد و حتی در مواردی بیشتر از فیلم؛ چون دنباله‌دار بودن سریال این الزام را به وجود می‌آورد که پر کشش باشد تا بتواند بیننده را تا آخرین قسمت با خود همراه کند. از طرفی سرمایه‌گذاری بنگاه‌های فیلمسازی در جهان بیشتر از قبل به ساخت سریال معطوف شده و حالا با گسترش شبکه اینترنت تمام مردم جهان در یک لحظه می‌توانند به طور همزمان جدیدترین قسمت از پرطرفدارترین سریال‌ها را ببینند.

از طرفی پیشرفت تکنولوژی و گسترش شبکه‌های تصویری آنقدر به دنیا سرعت داده است که گاهی احساس می‌کنیم از زندگی عقب افتاده‌ایم. دیگر آن زمان گذشت که همه خانواده و فامیل انتظار می‌کشیدند تا دور هم جمع شوند و با تلویزیونی که فقط یکی از اقوام در خانه‌اش داشت به تماشای سریال‌ بنشینند؛ سریال‌هایی که جذابیت‌شان باعث شده بود تا به تلویزیون لقب جعبه جادو را بدهند و حالا این جادو جور دیگری با زندگی ما عجین شده است.

فیلیمو رپورتاژ آگهی

شاید جادوی زمان ما تلویزیون نباشد اما ابزارها و سرویس‌هایی که همان تصاویر تلویزیونی را در هر مکان و زمانی در اختیارمان می‌گذارند، چیزی کم از جادو ندارند؛ سرویس‌ها و پلتفرم‌هایی که بر مبنای نمایش VOD ساخته شده و این امکان را به کاربران خود می‌دهند تا در تاکسی و خیابان و جاده و هرجای دیگری که باشند به راحتی فیلم و سریال ببینند. علاوه بر آن حجم عظیمی از بی‌نهایت سریال و فیلم هر روز در حال تولید و عرضه جهانی است؛ طوری که دیگر لازم نیست هفته‌ها را به انتظار تماشای محتوای تصویری بگذرانیم. شاید از یک قسمت سریال تا قسمت بعدش یک هفته طول بکشد، اما این یک هفته را می‌توان با صدها سریال دیگری که در سرویس‌های پخش فیلم و سریال وجود دارد، گذراند.

یکی از این سرویس‌های VOD فیلیمو است که در نمایش سریال‌های روز ایران و جهان پیشتاز است. فیلیمو هم در زمینه سریال‌های پرطرفدار و هم در زمینه سریال‌های روز، به طور مداوم محتوای متنوع را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؛ از سریال‌های پرطرفداری مثل شهرزاد و سایمدانگ که هشت صبح روز توزیع و همزمان با پخش فیزیکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا سریال‌های خارجی با دوبله اختصاصی مثل مردگان متحرک و وست ورلد و خانه پوشالی و غیره.

دسته بندی سریال‌ها در اپلیکیشن و وبسایت فیلیمو هم جذابیت استفاده از این سرویس را بالا می‌برد؛ چون به راحتی هر سریالی را که بخواهید با این دسته‌بندی‌ها می‌توانید پیدا کنید؛ سریال‌هایی در دسته‌های علمی تخیلی، نوجوان، دوبله، انیمه، کودک، ایرانی، ۲۰۱۷ و دسته‌های بسیار زیاد دیگر.

البته فیلیمو فقط به سریال‌های روز اکتفا نکرده و آرشیوی قوی از سریال‌های قدیمی ایرانی و خارجی را گرد هم آورده تا استفاده از این سرویس برای کاربران با سلیقه‌های مختلف جذاب باشد. بنابراین پیش از آنکه به سراغ دانلود سریال‌های خارجی بروید یا از فروشگاهی به فروشگاه دیگر به دنبال دی وی دی سریال‌های هفتگی باشید، اپلیکیشن فیلیمو را نصب کنید یا به وبسایت فیلیمو بروید. به این ترتیب می‌توانید هر کجایی که هستید، با هر گوشی موبایل، تبلت، تلویزیون هوشمند و رایانه‌ای که دارید و بدون کاهش حجم اینترنت، سریال تماشا کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده