// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

آپدیت جدید بازی Dauntless رفتار Behmothها را تغییر می‌دهد

جدیدترین آپدیت بازی Dauntless در حالی که هیولاها را کشنده‌تر و خطرناک‌تر می‌کند، در آن سو یک روند دوستانه‌تر را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

بهموث‌ها (Behmoth) در واقع هیولا‌هایی هستند که در بازی Dauntless، ساخته استودیو فینیکس لبز (Phoenix Labs)، حضور دارند و گویا به تازگی تغییراتی در رفتار آنها به‌وجود آمده است. با اینکه بازی هنوز به طور رسمی عرضه نشده است، اما بازیکنان در جریان فاز آزمایشی (بتا) به تجربه بازی پرداخته‌اند و در حالی که به شکار هیولای‌های این بازی رفته‌اند نظرات و بازخورد‌های خود را با سازندگان در میان گذاشته‌اند. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان اعلام کردند که فیزیک پویایی را به سیستم مبارزات این بازی اضافه کرده‌اند تا بتواند روند مبارزات با بهموث‌ها را آسان‌تر کند.

سازندگان با انتشار آپدیت جدید بازی Dauntless، تغییراتی در رفتار هیولا‌های این بازی همچون Shrike، ‌Moonreaver و Embermane اعمال کردند. به طور مثال آپدیت جدید الگو حملات هیولای شرایک را تغییر داده است که به کاربران اجازه می‌دهد با رفتار‌های او زودتر آشنا شوند. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را تماشا کنید و با رفتار‌های جدید شرایک آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

حملات و حرکات جدیدی هم برای بهموث‌ها در حالی که آنها وارد حالت خشمگین و شارژی Aether می‌شوند، در نظر گرفته شده است که کاربران در حین بازی با آنها روبرو می‌شود. تغییرات بعدی برای هیولای‌های Mooreaver منظور شده است؛ طوری که دشواری مبارزه با این موجود کاهش یافته است و آسیبی که از خون‌ریزی به آن وارد می‌شود، افزایش یافته است و در آن سو کاراکتر شما نسبت به گذشته در مقابل این هیولا قوی‌تر حاضر می‌شود. از دیگر محتویات این آپدیت می‌توان به تغییر رفتار در هیولای Embermane اشاره کرد که در آن کاربران پس از قطع کردن دم آن شاهد حرکات جدیدی از این بهموث خواهند بود که شامل ضربات لگد از پشت می‌شود.

Dauntless یک بازی نقش‌‌ آفرینی و اکشن چند نفره است که به طور رایگان یا به اصطلاح Free to Play در دسترس کاربران پی سی قرار می‌گیرد. فینیکس لبز که خود وظیفه انتشار این پروژه را در اختیار گرفته است وعده عرضه این بازی در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی را داده است. بازی دانتلس به همراه بازی‌های دیگر توانست در مطلب بازی‌های انحصاری پی سی در سال ۲۰۱۸ جای بگیرد.

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Dauntless در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده