نویسنده: علی ولی خانی
// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

Quantic Dreams سه بازیگر جدید Detroit: Become Human را معرفی کرد

حضور سه بازیگر جدید که سابقه‌ی فعالیت در حوزه‌های سینما و تلویزیون را داشتند، در Detroit: Become Human تائید شد.

به دنبال اعلام تاریخ عرضه‌ی Detroit: Become Human در هفته‌ی گذشته، شرکت Quantic Dreams تصمیم گرفت با منتشر کردن اسامی چند تن از بازیگران مطرحی که در این بازی حضور دارند، باز هم به مشتاق کردن طرفداران ادامه دهد.

اسامی این بازیگران برای اولین بار به طوری رسمی در حساب توئیتر Detroit: Become Human اعلام شد. اولین اسمی که در این لیست به چشم می‌خورد، کلنسی براون، صداگذار شخصیت «آقای خرچنگ» در سری محبوب باب اسفنجی شلوار مکعبی است، که در فیلم بزرگ رستگاری در شاوشنک هم حضور داشت. بازیگر بعدی لنس هریکسن است که اغلب او را با نقش «لنس بیشاپ»‌ در اثر کلاسیک جیمز کامرون، یعنی بیگانه‌، می‌شناسند. نفر آخر هم کسی نیست جزو مینکا کلی، از بازیگران سریال Friday Night Lights.

براون، هنریکسن و کلی به برایان دیچارت، والری کری و جسی ویلیامز در لیست درخشان بازیگران بازیگران Detroit: Become Human ملحق شدند. صد البته بازی کارکتر محوری مثل Detroit: Become Human بازیگران متعدد دیگری نیز خواهد داشت، با این حال گمان نمی‌رود که اسامی آن‌ها به این بزرگی باشد.

متن توئیتی که در آن اسامی براون، هنریکسن و کلی اعلام شد را می‌توانید در زیر بخوانید. Detroit: Become Human این بهار، در بیست و پنجم می (چهارم خرداد) منحصرا برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود.

ما مفتخریم که اعلام کنید کلنسی براون، لنس هنریکسن و مینکا کلی در کنار برایان دیچارت، والری کری و جسی ویلیامز در Detroit Become Human که ۲۵ ماه می ۲۰۱۸ منتشر می‌شود، حضور خواهند داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده