نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۲

سم راکول برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد اسکار 2018 شد

مراسم اسکار ۲۰۱۸ در حال برگزاری است و چند دقیقه پیش بهترین بازیگر مکمل مرد از نگاه هیات داوران سم راکول به خاطر بازی در فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری اعلام شد.

رقابت در تمام بخش‌های اسکار 2018 بالا است و جذابیت‌های بسیار زیادی دارد. جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد هم از این جذابیت‌ها استثنا نیست. ریچارد جنکینز به خاطر بازی کم‌نقصش در فیلم «The Shape of Water»، ویلیام دفو برای هنرنمایی در فیلم «The Florida Project»، کریستوفر پلامر برای حضور در فیلم «All the Money in the World»، وودی هارلسون برای اجرا در فیلم «Three Billboards outside Ebbing, Missouri» و سم راکول به خاطر اجرای بی نقص و فوق‌العاده‌اش در فیلم «Three Billboards outside Ebbing, Missouri» افرادی بودند که برای کسب جایزه تلاش می‌کردند. با توجه به اینکه فیلم سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری دو کاندید در این لیست دارد، از نظر بسیاری شانس بردش نیز بیشتر حساب شده بود. از طرفی سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری فیلم قابل توجه‌تری نسبت به فیلم‌های لیست محسوب می‌شد.

دقایقی پیش «سم راکول» به خاطر بازی بی‌نقصش در فیلم «Three Billboards outside Ebbing, Missouri» موفق به کسب جایزه بهترین نقش مکمل مرد شد، این بازیگر حالا یکی از برنده‌های نودمین مراسم اسکار است. این اولین نامزدی راکول برای اسکار بود.

نظر شما در رابطه با این انتخاب چیست؟ آیا پیش‌بینی شما هم از برنده‌ی این جایزه همین بود؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده