نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

پریناز ایزدیار به جمع بازیگران فیلم متری شیش و نیم اضافه شد

پریناز ایزد یار پس از «ابد و یک روز» بار دیگر در فیلم «متری شیش و نیم» جلوی دوربین سعید روستایی خواهد رفت.

مدتی پیش بود که اخباری مبنی بر صحبت‌های تهیه کننده فیلم «متری شیش و نیم» در رابطه با بازیگران این فیلم منتشر شد. طی این صحبت‌ها گفته شد که پیمان معادی و نوید محمدزاده در فیلم جدید سعید روستایی حضور خواهند داشت. این دو بازیگر پیش از این نیز در فیلم ابد و یک روز با این کارگردان همکاری کرده بودند. حال طبق جدیدترین اخبار، پری‌ناز ایزدیار هم به تیم بازیگران فیلم متری شیش و نیم اضافه شد. به این ترتیب تیم بازیگران اصلی فیلم متری شیش و نیم تا به اینجای کار مشابه با ابد و یک روز است.

ایزدیار پیش از این در آثاری چون شهرزاد، خوک و «یک روز به خصوص» به ایفای نقش پرداخته بود. او همچنین به خاطر بازی در فیلم ابد و یک روز به کارگردانی سعید روستایی موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر شد. شخصیت سمیه در «ابد و یک روز» یکی از کارها و نقش‌های ماندگار این بازیگر محسوب می‌شود که تحسین بسیاری را به دنبال خود داشته است. همکاری مجدد ایزدیار با نوید محمدزاده، پیمان معادی و سعید روستایی، فیلم متری شیش و نیم را بیش از پیش به یک فیلم مورد انتظار تبدیل می‌کند.

فیلم جدید سعید روستایی قرار بود در دی ماه ۱۳۹۶ کلید بخورد، اما به‌دلیل تاخیر در صدور پروانه‌ی ساخت، فیلمبرداری این فیلم احتمالا از سال آینده آغاز می‌شود. پیش‌تر قرار بود که شهاب حسینی هم در این فیلم به ایفای نقش بپردازد که او به دلیل حضور در یک پروژه‌ی دیگر، از بازی در این فیلم استعفا داد. پروسه‌ی انتخاب بازیگران فیلم متری شیش و نیم همچنان ادامه دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده