// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۶

جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن اسکار 2018؛ فرانسیس مک دورمند

بالاخره در جریان برگزاری اسکار 2018، انتظارها به پایان رسید و برترین بازیگر نقش اول زن سال از نگاه آکادمی علوم و هنرهای سینما اعلام شد. همراه زومجی باشید.

تماشای جلوه‌ی عمیق و تاثیرگذار اجرای عالی سالی هاوکینز وسط شات‌های تازه‌ترین ساخته‌ی گیرمو دل تورو، در کنار نگاه انداختن به نقش‌آفرینی مثال‌زدنی فرانسیس مک دورمند در اثری خارق‌العاده یا بهتر بگویم، فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri، بازی شاید دیوانه‌وار مارگو رابی در I, Tonya، اجرای پراحساس سیرشا رونان لابه‌لای لحظات «لیدی برد» و غرق شدن دوباره‌ی مریل استریپ محبوب در The Post، ساخته‌ی استیون اسپیلبرگ، باعث شد تا امسال در عین رویارویی با رسیدن غالب جوایز مراسم‌های سینمایی به فرانسیس مک‌دورمند، لحظات اهدای جایزه‌ی «بهترین بازیگر نقش اول زن» در اسکار 2018 را با نهایت دقت و توجه دنبال کنیم. چرا که این بخش از مراسم، یکی از تنگاتنگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین رقابت‌های سینمایی امسال را برای‌مان به تصویر می‌کشید و ما نیز دوست داشتیم بالاخره، جایزه‌اش را در دست یکی از این پنج بازیگر عالی و تحسین‌شده، ببینیم. رخدادی که البته چند دقیقه‌ی قبل اتفاق هم افتاد و به سبب آن، سخنرانی «فرانسیس مک‌ دورمند» پس از پیروزی‌اش در این بخش را بر روی استیج نودمین دوره از این مراسم سالانه و شناخته‌شده، تماشا کردیم.

راستی، شما درباره‌ی برنده‌ی این بخش چه فکری می‌کنید؟ باور دارید «فرانسیس مک دورمند»، جایزه‌اش را در نهایت لیاقت به دست آورده یا نامزد دیگری را بیش از او، در حد و اندازه‌ی دریافت این جایزه می‌دانید؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده