نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی For The King در ماه آوریل از حالت دسترسی زودهنگام خارج می‌شود

کمپانی Curve Digital و استودیو IronOak Games اعلام کردند که بازی بازی For The King در ماه آوریل از حالت Early Access خارج خواهد شد.

در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی Curve Digital و استودیو IronOak Games اعلام کردند که بازی For The King در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) از حالت Early Access خارج می‌شود و اوایل سال ۲۰۱۹ برای PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch منتشر خواهد شد.

بازی For The King یک بازی در سبک نقش‌ آفرینی و Roguelike است که عناصر بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی و بازی‌های استراتژی را در هم می‌آمیزد و بازیکنان در قلمرو فهرول به کاوش و مبارزه می‌پردازند تا انتقام پادشاه کشته‌شده خود را بگیرند. نقشه‌ها، ماموریت‌ها و حوادث بازی به صورت تصادفی ایجاد می‌شوند که تجربه جدید و منحصربه‌فردی را برای هر یک از بازیکنان به ارمغان می‌آورد. همچنین این بازی دارای بخش تک‌نفره و کوآپ (آفلاین و آنلاین) است و به این خاطر بازیکنان می‌توانند به تنهایی یا با دوستان خود به تجربه بازی اقدام کنند.

For The King

استودیو IronOak Games در سال ۲۰۱۵ در ونکوور کانادا تاسیس شد و از توسعه‌دهندگانی که پیش از این روی بازی‌هایی نظیر Sleeping Dogs ،Dead Rising و Need for Speed کار کرده‌اند، تشکیل شده است. بازی For The King اولین بازی استودیو IronOak Games به شمار می‌آید و کولبی یانگ، طراح بازی در خصوص این بازی می‌گوید:

بازی For The King پروژه‌ای پر از شور و اشتیاق برای ما و ادای احترامی به ژانر نقش‌آفرینی است. حالت دسترسی زودهنگام برای این بازی فوق‌العاده بوده است و به ما اجازه می‌دهد تا به نظرات طرفداران گوش دهیم و این بازی را تا حد امکان سرگرم‌کننده، پولیش‌شده و استوار بسازیم. حال با انتشار کامل بازی و قرارداد انتشار جدیدی که با کمپانی Curve Digital بسته‌ایم، نمی‌توانیم برای تجربه بازی توسط بازیکنان بیش از این صبر کنیم.

کمپین کیک‌استارتر بازی For The King در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد و در حالی که هدف سازندگان تنها جمع‌آوری ۳۰ هزار دلار بود، به مبلغ ۸۷ هزار و ۵۰۰ دلار دست یافت. این بازی دقیقا یک سال پیش به صورت Early Access منتشر شد و ۱۴.۹۹ دلار قیمت داشت. همچنین زمانی که بازی For The King به صورت کامل در دسترس کاربران پی‌سی قرار گیرد، قیمت بازی به ۱۹.۹۹ دلار افزایش خواهد یافت.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده