نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۳

تاریخ عرضه نسخه فیزیکی بازی Don’t Starve Mega Pack مشخص شد

استودیو کلی اینترتینمنت و کمپانی 505 گیمز تاریخ عرضه نسخه فیزیکی بازی Don’t Starve Mega Pack را با انتشار یک تریلر جدید اعلام کردند.

در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو کلی اینترتینمنت و کمپانی 505 گیمز اعلام کردند که بازی Don’t Starve Mega Pack به صورت فیزیکی برای کنسول‌های خانگی نیز عرضه خواهد شد. این باندل شامل بازی Don’t Starve، محتوای بخش چندنفره Don’t Starve Together و دیگر بسته‌های گسترش‌دهنده بازی است و بر اساس اعلام کمپانی 505 گیمز در تاریخ بیست و هشتم فروردین‌ماه (۱۷ آوریل) در امریکای شمالی و در تاریخ سی و یکم فروردین‌ماه (۲۰ آوریل) در اروپا عرضه می‌شود.

از محتویات این باندل می‌توان به بازی اصلی Don’t Starve، بسته الحاقی Reign of Giants، بسته گسترش‌دهنده Shipwrecked و محتوای بخش چندنفره Don’t Starve Together اشاره کرد. همچنین برخلاف نسخه دیجیتالی، در نسخه فیزیکی بازی شاهد پوسته سفارشی کنترلرها هستیم که تصویر ساکنان و موجودات مجموعه Don’t Starve روی آن نقش بسته است.

نسخه‌های کنسولی همچنین دارای قابلیت کوآپ به صورت Split Screen است که امکان انجام بازی در کنار دوستان، بدون نیاز به اینترنت را برای بازیکنان فراهم می‌کند. علاوه بر این، کاربران پلی استیشن 4 با خرید بازی Don’t Starve Mega Pack دو تِم پویا با نام‌های Shipwrecked و Autumn نیز دریافت خواهند کرد.

بازی Don’t Starve درباره دانشمندی با نام ویلسون است که باید تا زمانی که بتواند به خانه بازگردد، با استفاده از محیط زنده بماند. این بازی بازیکنان را در دنیایی خیالی که سراسر آن را موجودات عجیب‌و‌غریب فرا گرفته است، رها می‌کند تا به جستجوی منابع بپردازند و با استفاده از این منابع به ساخت سرپناه اقدام کنند و از این طریق جان سالم به در ببرند.

بازی Don’t Starve Mega Pack با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در خرده‌فروشی‌های اصلی در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید تریلر نسخه فیزیکی بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده