نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

تاریخ اکران فیلم Under the Silver Lake با بازی اندرو گارفیلد اعلام شد

کمپانی A24 تاریخ اکران فیلم Under the Silver Lake به کارگردانی دیوید رابرت میچل و با بازی اندرو گارفیلد، را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی A24 تاریخ اکران فیلم Under the Silver Lake (زیر دریاچه نقره ای) را تایید و اعلام کرده است. طبق خبری که وب‌سایت BloodyDisgusting منتشر کرده، این فیلم قرار است در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم جنایی-تریلر بر عهده دیوید رابرت میچل، کارگردان فیلم It Follows (او تعقیب می‌کند) و فیلم The Myth of the American Sleepover، بوده است. اندرو گارفیلد، رایلی کیو، توفر گریس، زوسیا مامیت، جیمی سیمپسون، پاتریک فیشلر، لوک بینز، کالی هرناندز، ریکی لیندهوم، دان مک‌مانوس، سامر بیشیل، گریس ون پاتن و سیدنی سوئینی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Under the Silver Lake حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


Riley Keough

با این حال، فیلم Under the Silver Lake قرار نیست در حال حاضر اکران گسترده‌ای را تجربه کند و این فیلم تنها در این تاریخ قرار است در سینماهای دو شهر نیویورک و لس آنجلس نمایش داده شود. در این فیلم، اندرو گارفیلد نقش شخصیتی به‌نام سم را بر عهده دارد که شخصی قابل اعتماد، اما یک مرد جوان بی هدف است و پس از ناپدید شدن همسایه‌اش که سارا با بازی رایلی کیو، نام دارد و عاشق او شده است، سم به سرعت جستجو را برای یافتن او آغاز می‌‌کند و در این راه شخصیت توفر گریس که بهترین دوست سم است، به او کمک خواهد کرد تا وی بتواند سارا را پیدا کند. سم به جستجو در شرق شهر لس آنجلس برای پیدا کردن سرنخی در مورد سارا ادامه می‌دهد، اما با حقایق و توطئه‌هایی شوم، بیشتر از آنچه که وی تصورش را می‌کرد، روبه‌رو می‌شود.

دیوید رابرت میچل بیشتر برای کارگردانی فیلم It Follows شناخته شده است که این فیلم در سال ۲۰۱۵ منتشر و با استقبال منتقدان روبه‌رو شد و به همین منظور بسیاری منتظر فیلم بعدی او هستند. مایکا مونرو، کر گیلکریست، دنیل زوواتو و جیک ویری، از جمله بازیگرانی بودند که در فیلم It Follows حضور داشتند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین کمپانی A24 اعلام کرد که فیلم Lean on Pete (به پیت تکیه کن) که قرار بود در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون قرار است یک هفته دیرتر و در تاریخ ۶ آوریل ۲۰۱۸ (۱۷ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده اندرو هیگ بوده و در فیلم Lean on Pete بازیگرانی چون چارلی پلامر، تراویس فیمل، کلویی سونی، استیو بوشمی، استیو زان و توماس من حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده