نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

حضور بازیگر فیلم It در سریال Castle Rock

چوزن جیکوب، بازیگر فیلم It، به لیست بازیگران سریال جدید شبکه هولو که برگرفته از آثار استفن کینگ است، اضافه شد.

سریال Castle Rock (کسل راک) که برگرفته از آثار استفن کینگ است، به تهیه‌کنندگی جی جی آبرامز، به روی آنتن شبکه هولو (Hulu) خواهد رفت. پیش‌تر حضور بیل اسکارشگورد، دیگر بازیگر فیلم ترسناک It (آن)، در سریال جدید شبکه هولو تأیید و اعلام شده بود. بیل اسکارشگورد در فیلم It، نقش شخصیت فراموش‌نشدنی پنی وایز دلقک را بر عهده داشت و به‌خوبی از پس این نقش برآمد و یکی از نقاط قوت فیلم اندی موشیاتی بود. ملانی لینسکی دیگر بازیگری است که یکی از نقش‌‌های اصلی سریال Castle Rock را بر عهده خواهد داشت. شبکه هولو در سال ۲۰۱۶ مینی سریال درام، علمی تخیلی و معمایی 11.22.63 را به روی آنتن برده بود که این سریال نیز برگرفته از یکی از رمان‌های استفن کینگ با همین عنوان بود. جی. جی. آبرامز مدیر اجرایی تولید این سریال بود و جیمز فرانکو نقش اصلی را بر عهده داشت.

برخلاف فیلم It، سریال Castle Rock برگرفته از اثر مشخصی از استفن کینگ نیست و این سریال که یک سریال ترسناک و روانشناختی است، قرار است گلچینی از موضوعات و شخصیت‌های مختلف رمان‌های کینگ باشد که در محل کسل راک زندگی می‌کنند. هر فصل سریال Castle Rock قرار است خط داستانی و شخصیت‌های متفاوتی داشته باشد؛ همچنین موضوعات و شخصیت‌های خاص فصل گذشته در فصل‌های‌ بعدی آن نیز حضور خواهند داشت. لازم به ذکر است استفن کینگ دخالتی در نگارش فیلمنامه نداشته است. شبکه هولو چندی پیش تریلر Super Bowl (سوپر بول) سریال Castle Rock را منتشر کرده بود؛ در این تریلر اشاره‌هایی به رمان‌های کینگ از جمله Misery (میزری)، The Shawshank (رستگاری در شاوشنک)، It و چند داستان دیگر نیز می‌شود. در این سریال قرار است به شکلی واحد به بررسی تمامی دنیاها و شخصیت‌ها و داستان‌هایی که از ذهن خلاق استفن کینگ تراوش شده پرداخته شود و انتظار می‌رود که در این سریال تمامی داستان‌های نمادین و محبوب او دوباره بررسی و به نوعی تجدید خاطره شود.

Jacob

طبق گزارش سایت دِدلاین، چوزن جیکوب به لیست بازیگران سریال Castle Rock اضافه شده است. جیکوب قرار است نقش شخصیت وندل دیور، فرزند شخصیت هنری دیور را ایفا کند. در توضیحات راجع به شخصیت هنری دیور چنین آمده بود که وی وکیل دادگستری است که در زندان به سر می‌برد و محکوم به مرگ شده است و گذشتهٔ پیچیده‌ای با کسل راک دارد. هنری توسط شخصیت سیسی اسپیک در کودکی به فرزندخواندگی پذیرفته شده بود.

جیکوب قرار است نقش شخصیت وندل دیور، فرزند شخصیت هنری دیور را ایفا کند. شخصیت هنری دیور وکیل دادگستری بوده که در زندان به سر می‌برد و محکوم به مرگ شده است و گذشتهٔ پیچیده‌ای با کسل راک دارد

چوزن جیکوب یکی از اعضای Losers’ Club در فیلم بلاک‌باستری It بود؛ وی نقش شخصیت مایک هنلون را بر عهده داشت. شایعات حکایت از این موضوع دارند که وی همچنین قرار است در دنبالهٔ فیلم It نیز حضور داشته باشد و باز هم در نقش دوران نوجوانی خود ظاهر خواهد شد و این صحنه‌ها فلش‌بکی به دوران نوجوانی شخصیت‌های بزرگ‌شده فیلم ابتدایی خواهد بود. این‌طور که به نظر می‌رسد جسیکا چستین مذاکرات خوبی با سازندگان فیلم It داشته است و وی قرار است نقش دوران بزرگسالی شخصیت بیورلی مارش را ایفا کند که نقش دوران کودکی این شخصیت را سوفیا لیلیز بر عهده داشت. چوزن جیکوب در سریال اکشن و پلیسی Hawaii Five-0 شبکه CBS نیز حضور دارد و این سریال همچنان در حال پخش است. وی همچنین قرار است در سریال American Woman نیز نقشی را بر عهده داشته باشد.

جزئیات چندانی از داستان سریال Castle Rock در دست نیست و تنها می‌دانیم که از برخی از آثار استفن کینگ همچون The Dead Zone (ناحیه مرده)، Cujo (کوجو)، The Dark Half (نیمه تاریک)، Shawshank Redemption و داستان کوتاه The Body (بدن) برای ساخت این سریال الهام گرفته شده است. اندره هلند، ملانی لینسکی، جین لوی، سیسی اسپیسک، بیل اسکارشگورد، اسکات گلن، تری اوکوئین و فرانک ال ریدلی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Castle Rock حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ساخت سریال Castle Rock بر عهده داستین تامسون و سم شاو بوده است و این دو نفر به‌همراه جی جی آبرامز، بن استیون سون و لیز گولتزر، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این سریال حضور دارند. سریال Castle Rock توسط کمپانی بد ربات در ۱۰ قسمت تولید و در تابستان سال ۲۰۱۸ از شبکه هولو منتشر خواهد شد.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده