نویسنده: معین کلهری
// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

تاریخ انتشار نسخه ریبوت بازی WarGames مشخص شد

نسخه ریبوت بازی تعاملی WarGames از سازنده‌ بازی Her Story، در تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفند) منتشر می‌شود.

طبق آخرین اخبار بازی اخیرا مشخص شده که ریبوت بازی WarGames که توسط سم بارلو، سازنده بازی پرآوازه و تحسین شده Her Story در حال ساخت است، در تاریخ ۱۴ مارس (چهارشنبه، ۲۳ اسفند) برای استیم و سیستم عامل iOS در دسترس قرار می‌گیرد. بازی که شامل شش قسمت است و حالتی تعاملی دارد، علاوه بر پلتفرم‌های مقصد در سایت‌های Vudu.com و HelloEko.com به‌صورت آنلاین قابل بازی خواهد بود. البته بازی در تاریخ نامشخص هم برای ایکس باکس وان هم عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات

WarGames اقتباس از یک فیلم با همین نام درباره‌ یک هکر جوان است که راه ورود به ابرکامپیوترهای نظامی آمریکا را پیدا می‌کند. اما داستان بازی کاملاً با ماجرای داستان فیلم متفاوت است و شما در این اثر کنترل کِلی، شخصیتی را به‌دست‌ می‌گیرید که به‌دنبال عدالت است. خلاصه داستان بدین شرح است:

شما کنترل شخصیت کلی که سابقاً در ارتش آمریکا حضور داشته است را ایفا خواهید کرد. حال او به یک هکر تبدیل شده و با تیمش، در صدد این است که امنیت و آرامش را بازگرداند. اما با شدت یافتن ماجرا، مشخص می‌شود که آنها به‌جای سود رساندن، بیشتر مضر بوده‌اند.

همانطور که گفتیم، بازی به‌صورت تعاملی توسعه یافته و تصمیم‌های شما تماماً در پیش‌برد ماجرای بازی نقش خواهند داشت. شما چه‌فکری می‌کنید؟ نظرات خودتان را با ما به‌اشتراک بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده