// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۵

کن لوین، سازنده مجموعه Bioshock، برای شرکت در دومین دوره TGC به تهران می‌آید [بروزرسانی: تکذیب شد]

کن لوین، بازی‌ساز بزرگی که با سه‌گانه‌ی بایوشاک یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌های داستانی این مدیوم را آفرید، برای شرکت در TGC 2018 به تهران می‌آید.

بروزرسانی: طبق پیگیری‌هایی که برخی کاربران ایرانی داشته‌اند، کن لوین سفر به ایران را تکذیب کرده است. در ادامه می‌توانید تصویری از توییت‌های وی را مشاهده کنید:

کن لوین

طبق اعلام رسمی انجام‌شده در صفحه‌ی توئیتر Tehran Game Convention، کن لوین، مولف بزرگی که خیلی‌های‌مان با آثارش زندگی کردیم و در دنیای آن‌ها غرق شدیم، برای به اشتراک‌گذاری تجربه‌هایش در دومین دوره از این رویداد، اعلام آمادگی کرده است. آفریننده‌ی BioShock Infinite که همگان مدت‌ها است انتظار ساخته‌ی بعدی او در استودیوی جدیدش یعنی Ghost Story Games را می‌کشند، در ایمیلی به مسئولان برگزارکننده‌ی رویداد TGC سال جاری، این‌گونه می‌نویسد:

سلام. خوشحالم که دارم باهاتون ارتباط برقرار می‌کنم. من کن لوین هستم که احتمالا به خاطر ساخته‌هایی که دارم و به خصوص مجموعه بایوشاک، من رو می‌شناسین. من به دنبال رویدادهای گیمینگ داخل خاورمیانه می‌گشتم که متوجه Tehran Game Convention یعنی همون مراسمی که شما برگزارکنندگانش هستین شدم. این خیلی سریع من رو هیجان‌زده کرد و باعث شد یادم بیاد که قبل‌تر حرف‌های چندتا از دوستان بازی‌سازم درباره‌ی دوره‌ی قبلی این مراسم رو شنیدم. با این اوصاف، من برای شرکت تو این مراسم هیجان‌زده هستم تا آخرین تجربیاتم رو به‌خصوص درباره‌ی مراحل ساخت BioShock Infinite با جوانان و افراد پرشوری که توی صعنت بازی‌سازی فعالیت می‌کنن به اشتراک بذارم. به من بگید که قدم‌های بعدی برای قطعی کردن حضورم در مراسم چه چیزهایی هستن. پس ماه جولای، شما رو توی تهران می‌بینم.

- کن لوین

بدون شک حضور افرادی چون کن لوین در مراسم TGC، نه‌فقط برای بازی‌سازان و بازیکنان ایرانی دوست‌داشتنی و جذاب است، که بدون شک می‌تواند تاثیرگذار و بسیار بسیار مهم نیز خطاب شود؛ اتفاقی که امیدواریم باعث رشد دانش بازی‌سازان کشورمان شود و یقینا، تک به تک ما گیمرهای عاشق ساخته‌های این مرد شناخته‌شده را بهت‌زده و شاد خواهد کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده