نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

آپدیت 1.06 بازی Dynasty Warriors 9 منتشر شد

بروزرسانی جدید بازی Dynasty Warriors 9، حالت Photo Mode را به بازی اضافه کرد.

شرکت Koei Tecmo یک بروزرسانی جدید برای بازی جهان‌باز خود یعنی Dynasty Warriors 9، جدیدترین بازی منتشر شده از مجموعه ژاپنی Musou، عرضه کرد. ویژگی اصلی این بروزرسانی (که با نام آپدیت 1.06 شناخته می‌شود)، افزودن حالت Photo Mode به بازی است که به وسیله آن، می‌توانید در هر لحظه که خواستید از کاراکترهای تحت کنترل‌تان عکس بگیرید.

این آپدیت مشکلاتی مختلف از جمله باگ‌ها و کراش‌های احتمالی را برطرف می‌کند، اما مهم‌ترین جنبه‌اش اضافه کردن حالت «عکس برداری» به بازی است. این حالت گزینه‌های مختلف و بسیار خوبی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد تا بتوانند هرچه بهتر و راحت‌تر از بازی عکس بگیرند. قابلیت Photo Mode در منوی Pause قابل دسترسی است. گیمرها در قسمت بالایی Photo Mode می‌توانند از گزینه‌های مختلفی که این بخش در اختیارشان قرار می‌دهد استفاده کنند؛ مثلا به طور آزادانه اندازه زوم و زاویه (Angle) دوربین را تنظیم و عکس‌های دلخواه‌شان را ثبت کنند.

در این حالت، علاوه بر کنترل شرایط دوربین، شرایط محیط را هم می‌توانید کنترل کنید؛ در بخش Photo Mode و قسمت Environment، می‌توانید تعیین کنید که عکس‌تان در چه ساعتی از روز و در چه شرایط آب و هوایی گرفته شود. قسمتی دیگر از بخش Photo Mode، مربوط به اضافه کردن افکت به عکس است و The Effects نام دارد. در  این بخش می‌توانید میزان درجه حرارت رنگ، اثر، شدت اثر، تغییر رنگ و میزان وینیت (تیره یا روشن بودن عکس) را تعیین کنید. شما همچنین می‌توانید دوربین را به شکلی تخصصی کنترل کنید و میزان نوردهی، رول (اصطلاحی مربوط به نورپردازی در عکاسی)، زمینه دید، عمق میدان‌ دید، عمق تمرکز و نسبت کانونی را تغییر دهید.

از دیگر مواردی که از طریق این بروزرسانی به بازی اضافه شده است، افزوده شدن یک‌ سری Gem جدید به بازی است. این Gem‌های جدید بیشتر از حدی که قبلا ممکن بود تاثیر خواهند داشت (Gem‌ها برای آپگرید کردن سلاح‌ها به کار می‌روند).

بازی Dynasty Warriors 9 مدتی است که برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی (از طریق استیم) منتشر شده است. در این گالری می‌توانید عکس‌هایی را که شرکت Koei Tecmo از قسمت Photo Mode منتشر کرده ببینید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده