نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۳

پیکسار اولین تصاویر انیمیشن کوتاه Bao را منتشر کرد

شرکت انیمیشن‌سازی پیکسار اولین تصاویر رسمی از انیمیشن کوتاه جدید خود با نام بائو (Bao) را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت انیمیشن‌سازی پیکسار و والت دیزنی اولین تصاویر از انیمیشن Bao را که جدیدترین انیمیشن کوتاه پیکسار است، منتشر کرده‌اند. وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی تصاویر این انیمیشن کوتاه را که شامل یک تصویر رسمی و یک تصویر مفهومی می‌شود، منتشر کرده است. انیمیشن کوتاه Bao قرار است همزمان با اکران انیمیشن The Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) منتشر شود. جدیدترین انیمیشن سینمایی پیکسار قرار است در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. شما در ادامه می‌توانید دو تصویر منتشر شده از انیمیشن Bao را مشاهده کنید:

Bao

Bao

انیمیشن Bao یک انیمشن کوتاه ۷.۵ دقیقه است که داستان یک زن چینی-کانادایی را روایت می‌کند که از یک بیماری افسردگی با نام سندرم آشیانه خالی رنج می‌برد. این بیماری در واقع زمانی رخ می‌دهد که فرزندان خانه پدر و مادر را ترک می‌کنند و اخیرا فرزند این زن نیز خانه مادرش را ترک کرده است. با این حال، زمانی که یکی از غذاهای دامپلینگ (Dumpling) که توسط او پخته شده زنده می‌شود، زندگی او تغییر می‌کند. دومی شی کار نوشتن داستان، فیلمنامه و کارگردانی انیمیشن Bao را بر عهده داشته که او اولین کارگردان زن یک انیمیشن کوتاه در شرکت پیکسار است. نام بائو در واقع در انیمیشن دو معنی دارد. دومی شی در مورد معانی نام این انیمیشن کوتاه به اینترتینمنت ویکلی توضیح داد:

کلمه بائو در فرهنگ چین دارای دو معنی است؛ یکی به معنای پخت و پز با بخار و معنی دیگر به معنای چیزی که مثل یک گنج ارزشمند است.

نینگشا ژونگ، مادر شی، به دخترش به‌عنوان یک مشاور فرهنگی برای درک بهتر از فرهنگ چین و نحوه صحیح پخت غذای دامپلینگ و همچنین در نوشتن داستان انیمیشن Bao کمک کرده است. 

کریگ تی. نلسن در نقش باب پار، هالی هانتر در نقش هلن پار، سارا واول در نقش ویولت پار، هاک میلنر در نقش دش پار، ساموئل ال. جکسون در نقش فروزون، جان راتزنبرگر در نقش آندرماینر، برد برد در نقش ادنا مد، باب ادنکیرک در نقش وینستون دور، کاترین کینر در نقش اولین دور، جاناتان بانکز در نقش ریک دیکر، سوفیا بوش در نقش ووید و ایزابلا روسلینی در نقش امباسدور، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Incredibles 2 حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.

کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Incredibles 2 نیز بر عهده برد برد، کارگردان و نویسنده انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان)، بوده است. ماه آبان سال گذشته، پیکسار اولین تیزر تریلر انیمیشن The Incredibles 2 را منتشر کرد. پس از آن، این شرکت اخیرا اولین تبلیغ تلویزیونی این انیمیشن مورد انتظار را منتشر کرده است. ماه بهمن سال گذشته نیز پیکسار اولین تریلر رسمی انیمیشن Incredibles 2 را منتشر کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده