نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

بازی The First Tree برای کنسول ها تایید شد

دیوید ویل، سازنده بازی The First Tree اعلام کرد که با همکاری کمپانی DO Games این بازی ماجراجویی را برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ پورت خواهد کرد.

اگر از طرفداران بازی‌‌ مستقل The First Tree هستید و کنجکاو بودید که بدانید چه زمانی می‌توانید این بازی را در کنسول‌های خود تجربه کنید، این خبر را دنبال کنید. در جدیدترین اخبار بازی، دیوید ویل، توسعه‌دهنده بازی The First Tree اعلام کرد که با کمپانی DO Games برای پورت کردن این بازی ماجراجویی به پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ همکاری خواهد کرد.

برای کسانی که درباره این بازی اطلاع ندارند باید بگوییم که بازی The First Tree دو داستان مختلف را روایت خواهد کرد که در یکی از آنها روباهی در تلاش است تا خانواده‌اش را پیدا کند و در دیگری شاهد پسری هستیم که به دنبال یافتن پدرش است. با اینکه این بازی یک بازی کوتاه به حساب می‌آید، اما با پیش‌روی در بازی شاهد این خواهیم بود که روباه سرنخ‌ها، شواهد و موارد دیگری از زندگی پسربچه می‌یابد.

در زمان نگارش این خبر تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی The First Tree اعلام نشده بود؛ با این حال دیوید ویل و کمپانی دو گیمز انتظار دارند تا این بازی اواخر سال ۲۰۱۸ در دسترس قرار گیرد. قیمت نسخه‌های کنسولی نیز اعلام نشده است، اما نسخه پی سی بازی در حال حاضر با قیمت ۷.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، بنابراین انتظار می‌رود که در دیگر نسخه‌ها نیز قیمت مشابهی را شاهد باشیم.

بازی The First Tree اولین بار در تاریخ بیست و سوم شهریورماه ۱۳۹۶ (۱۴ سپتامبر ۲۰۱۷) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های PC و مک در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده