نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵

نسخه پی سی Guacamelee! 2 همزمان با نسخه کنسولی منتشر خواهد شد

استودیو Drinkbox اعلام کرد که بازی Guacamelee! 2 از روز اول عرضه در دسترس کاربران کامپیوتر نیز قرار می‌گیرد.

بازی Guacamelee اولین بار برای دو کنسول پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا منتشر شد و پس از آن در دسترس کاربران دیگر پلتفرم‌ها از جمله کاربران پی سی قرار گرفت. حال و در جدیدترین اخبار بازی، استودیو درینک باکس اعلام کرد که کاربران PC مجبور نخواهند بود تا بیش از کاربران پلی استیشن 4 برای تجربه بازی Guacamelee! 2 منتظر بمانند و کاربران این پلتفرم می‌توانند در زمان عرضه بازی از طریق استیم به خریداری آن اقدام کنند.

بازی Guacamelee! 2 در جریان رویداد Paris Games Week 2017 برای پلی‌استیشن 4 معرفی شد و از آن زمان خبرهای زیادی از بازی منتشر نشده است. این بازی به مانند نسخه اول یک اثر چندنفره پلتفرمر مترویدوانیا است که در آن شاهد دشمنان، محیط‌ها، حرکات و مکانیک‌های جدیدی خواهیم بود.

Guacamelee! 2

اگر قصد خریداری بازی Guacamelee! 2 در پی‌سی را دارید، می‌توانید حداقل سیستم مورد نیاز بازی را در ادامه مشاهده کنید:

حداقل سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل: ویندوز 10، ویندوز 8، ویندوز 7، ویندوز XP، ویندوز 2000 یا ویندوز ویستا
  • پردازنده: فرکانس 2Ghz+
  • حافظه رم: ۱ گیگابایت
  • کارت گرافیک: کارت با Shader Model 5.0 و ۱ گیگابایت VRAM
  • دایرکت ایکس: نسخه ۱۱
  • فضای مورد نیاز: ۱۴۰۰ مگابایت

سال ۲۰۱۸ مصادف با تولد ۱۰ سالگی تاسیس استودیو Drinkbox است و به این خاطر گراهام اسمیت، بنیان‌گذار استودیو درباره انتشار نسخه پی‌سی بازی Guacamelee! 2 و حراج فعلی بازی‌های این استودیو در استیم گفت:

ما از اینکه اعلام کنیم بازی Guacamelee! 2 به زودی از طریق استیم منتشر خواهد شد، هیجان‌زده هستیم. استودیو درینک‌باکس نیز به تولد ۱۰ سالگی خود نزدیک است و به این مناسبت تصمیم گرفتیم که تمام بازی‌های خود در استیم را با ۹۰ درصد تخفیف ارائه کنیم.  

در حال حاضر نمی‌دانیم که بازی Guacamelee! 2 چه زمانی در دسترس کاربران PS4 و PC قرار می‌گیرد، اما طبق اعلام استودیو درینک‌باکس به زودی شاهد انتشار آن خواهیم بود. شما می‌توانید تریلر معرفی نسخه پی‌سی بازی Guacamelee! 2 را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده