نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

همکاری سازنده سریال The Leftovers و جیسون بلوم برای ساخت فیلم The Hunt

دیمون لیندلوف برای همکاری و نوشتن فیلمنامه فیلم The Hunt (شکار) با جیسون بلوم، رئیس استودیو بلوم هاوس به توافق رسید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت یونیورسال پیکچرز توانسته حقوق ساخت فیلم The Hunt را به‌دست آورد و نویسندگان و کارگردان این پروژه اکشن و دلهره آور را معرفی کرد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، دیمون لیندلوف و نیک کیوز، نویسندگان و سازندگان سریال The Leftovers (بازماندگان) و سریال Lost (لاست)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Hunt را بر عهده گرفته‌اند. کریگ زوبل، کارگران فیلم Z for Zachariah، قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد. پیش از این زوبل در سریال The Leftovers با لیندلوف و کیوز همکاری کرده بود و کارگردانی سه قسمت از این سریال را بر عهده داشته است. با این حال، یونیورسال از دادن اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم The Hunt خودداری کرده است.

جیسون بلوم نیز به‌عنوان تهیه کننده در فیلم The Hunt حضور دارد و این فیلم قرار است با همکاری استودیو فیلمسازی بلوم هاوس پروداکشنز و یونیورسال تولید و منتشر شود. یونیورسال و بلوم‌هاوس همکاری بسیار موفقی در سال ۲۰۱۷ را داشته‌اند و در طی سال گذشته میلادی فیلم Split (شکاف)، فیلم Get Out (برو بیرون) و فیلم Happy Death Day (روز مرگت مبارک) را تولید و منتشر کردند. فیلم Truth or Dare (حقیقت یا جرئت)، جدیدترین محصول مشترک یونیورسال و بلوم‌هاوس است. این فیلم قرار است در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷)، به‌روی پرده‌های سینما برود. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم The Hunt اعلام نشده است.

علاوه بر کارگردانی و نوشتن فیلمنامه، کیوز و زوبل به‌همراه جیسون بلوم به‌عنوان تهیه کننده اجرایی نیز در فیلم The Hunt حضور دارند. دیمون لیندوف پیش از این کار نوشتن فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Prometheus (پرومتئوس)، فیلم Cowboys & Aliens (کابوی‌ها و بیگانگان)، فیلم World War Z (جنگ جهانی زد)، فیلم Tomorrowland (سرزمین فردا) و فیلم Star Trek Into Darkness (پیشتازان فضا به‌ سوی تاریکی)،  را بر عهده داشته است. در حال حاضر لیندوف در حال ساخت سریال Watchmen (واچمن) برای شبکه HBO است و او در حال کار روی فیلمنامه قسمت آزمایشی (پایلوت) این سریال است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده