نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

دو لباس جدید برای ماریو در بازی Super Mario Odyssey ارائه شد

نینتندو دو لباس جدید برای شخصیت ماریو در بازی Super Mario Odyssey برای کنسول سوییچ منتشر کرد.

اگر از ظاهر شخصیت ماریو در بازی Super Mario Odyssey خسته شده‌اید و لیست لباس‌های موجود در بازی هم برایتان تکراری شده، خبر خوش برای شما این است که نینتندو به تازگی دو لباس جدید برای ماریو ارائه کرده که قابل خریداری و استفاده هستند. اولی یک دست لباس مخصوص ورزش بیسبال است و دومی لباسی است به نام ستلاویو (Satellaview) که به ماریو ظاهری شبیه فضانوردها می‌دهد.

با پوشیدن لباس بیسبال، ماریو شبیه بازیکنان ورزش محبوب امریکایی‌ها می‌شود. شما می‌توانید یک یونیفرم روشن با راه‌راه‌های ریز تیره را به قیمت ۳۰۰۰ سکه، به همراه یک کلاه مخصوص که ۱۵۰۰ سکه آب می‌خورد از فروشگاه بازی خریداری کنید.

Super Mario Odyssey Costumes

اما اگر با بیسبال میانه خوبی ندارید، احتمالا ستلاویو شما را راضی می‌کند. این لباس به همراه کلاه مخصوص فضانوردی ۱۵۰۰ سکه قیمت دارد. بد نیست بدانید که اسم این لباس از روی یکی از دستگاه‌های قدیمی ساخته‌شده به‌وسیله نینتندو برداشته شده است. ستلاویو نام یک مودم ماهواره‌ای بود که در سال ۱۹۹۵ برای کنسول سوپر فامیکام یا همان SNES عرضه شد. این مودم به بازیکن‌ها اجازه می‌داد تا از طریق یک سرویس رادیوی ماهواره‌ای، بازی‌ها را روی کنسول خود دانلود کنند.

هر دوی این لباس‌های جدید به‌وسیله افرادی که داده‌های مربوط به آپدیت Balloon World را مورد بررسی قرار دادند کشف شده‌اند. این افراد همچنین اعلام کردند که به‌زودی لباس‌های بیشتری هم برای ماریو عرضه خواهند شد که از میان آنها به یک کلاه ۸ بیتی، لباس بابانوئل و لباس زامبی اشاره شده است. آپدیت Balloon World در واقع یک مینی گیم مربوط به شخصیت لوییجی است که بازیکن‌ها پس از به پایان رساندن مراحل اصلی Super Mario Odyssey به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

بازی Super Mario Odyssey در تایخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۹۶) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد. این بازی نه‌تنها در زمینه فروش فوق‌العاده عمل کرد، بلکه توانست از اکثر منتقدان نمره کامل بگیرد. میثم خلیل زاده، منتقد زومجی نیز در بررسی خود از این بازی نمره کامل ۱۰ از ۱۰ را به آن اعطا کرد و ویژگی‌هایی مثل معماهای جذاب، محیط‌های متنوع و رنگارنگ، موسیقی شنیدنی و چالش‌هایی که پس از اتمام بازی در دسترس قرار می‌گیرند، را به عنوان نکات مثبت برجسته Super Mario Odyssey برشمرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده