// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

ویدیو جدید بازی Star Citizen با محوریت بخش تک نفره

تیم توسعه‌دهنده بازی Star Citizen ویدیویی منتشر کرده که طی آن در مورد بخش تک نفره و برخی بهبود‌های درون بازی، توضیحاتی داده شده است.

اخیرا Cloud Imperium Games یک ویدیو با موضوع بخش داستانی و تک‌نفره‌ی بازی Star Citizen با اسم Squadron 42 منتشر کرده است.

این ویدیو با توضیحاتی در مورد سفینه‌ها و پایگاه‌های فضایی که ما در بازی قادر به بررسی و جستجو در آن‌ها هستیم، شروع می‌شود. یکی از این موارد توضیح داده‌شده یک سفینه‌ی کلاس Bengal است که می‌توان گفت یکی از اولین نمونه‌های معرفی‌شده برای این بازی قبل از شروع کمپین کیک‌استارتر بازی در سال ۲۰۱۲ است. همچنین می‌توان گفت که این فضاپیما یکی از بزرگ‌ترین و زیبا‌ترین سفینه‌های ساخته‌شده برای این بازی محسوب می‌شود.

جالب است بدانید که این سفینه نوع بنگال به قدری بزرگ طراحی شده بود که توسعه‌دهندگان بازی مجبور شدند یک سیستم حمل و نقل کاملا مستقل از عرشه‌ی پرواز برای آن بسازند؛ چرا که پیاده‌روی از عرشه‌ی پرواز تا ورودی این سفینه‌ی غول‌پیکر بسیار وقت‌گیر بود. همچنین با یک نگاه به بخش بروزرسانی‌شده‌ی پوسته‌های درون بازی می‌توانید ببینید که چقدر چهره‌ی شخصیت‌های بازی بهبود یافته است.

دانلود از آپارات

در ادامه‌، قبل از اینکه ویدیوی ذکر شده به توضیح در مورد هوش مصنوعی بازی بپردازد، در مورد سلاح‌های Vanduul و فروشگاه‌های Xi'an توضیحاتی می‌دهد. سپس توضیح داده می‌شود که هوش مصنوعی (AI) درون بازی و در زمان مبارزه چگونه رفتار خواهد کرد و هر خلبان نیز مهارت‌های پویا و صفات متفاوتی خواهد داشت تا اساسا هر شخصیت درون بازی کاملا متفاوت عمل کند.

Star Citizen

در حال حاضر بخشی‌هایی از بازی Star Citizen با نام Persistent Universe در دسترس کاربرانی که در کمپین کمک مالی به تولید بازی شرکت کرده‌اند، قرار دارد و قابلیت بازی‌ کردن را از نسخه‌ی آلفا ۳.۰ به بعد پیدا کرده است. همچنین باید یادآور شد که به زودی و در چند روز آینده بروزرسانی نسخه‌ی آلفای ۳.۱ برای این بازی عرضه خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بازی، می‌توانید به لینک مصاحبه‌ی انجام شده با ارین روبرتس (Erin Roberts)، مدیر و موسس شرکت 42 Studio مراجعه فرمایید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده