نویسنده: محمد حیدری
// یکشنبه, ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲

Pinball FX3 و محتوای قابل‌ دانلود تازه با حال‌ و‌ هوای Star Wars The Last Jedi

به‌زودی محتوای قابل‌دانلود تازه‌ای در اختیار علاقه‌مندان به بازی Pinball FX3 قرار خواهد گرفت که به آن‌ها اجازه‌ی دسترسی به دو میز کاملا جدید با حال‌و‌هوای Star Wars The Last Jedi را خواهد داد.

اگر از دسته هواداران و علاقه‌مندان به بازی Pinball FX3 هستید پس باید به اطلاع شما برسانیم که به‌زودی محتوای تازه و جذابی از این بازی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. امروز، Zen Studios ناشر و توسعه‌دهنده‌ی این بازی اعلام کرد که طی همکاری مشترکی با Disney و lucasfilm، محتوای قابل‌دانلود تازه‌ای برای این بازی تدارک دیده که تماما بر اساس دنیای Star Wars: The Last Jedi طراحی شده است.

این DLC شامل دو میز بازی تازه است. میز اول کاملا با حال و هوای The Last Jedi طراحی شده است و دربردارنده‌ی شخصیت‌هایی همچون رِی (Rey) و کاپیتان فازما (Captain Phasma)، محیط‌هایی همچون Ahch-To و Crait و وسایل نقلیه‌ای همانند Tie Fighters و V-4X-D Ski Speeders خواهد بود. میز دیگر کاملا بر اساس حال و هوا و تِم سیاره‌ی Ahch-To طراحی شده است، جایی که رِی، موفق به پیداکردن لوک (Luke) شد و از او خواست تا او را به روش جدای تمرین و آموزش دهد. صد‌‌ البته، سازندگان در طراحی محتویات میز دوم، پورگ‌های دوست‌داشتنی را هم فراموش نکرده‌اند!

pinball fx3

به همین مناسبت، سازندگان تریلری تازه از این بازی، که طی آن خصوصیات هر دو میز به نمایش در می‌آید را منتشر کرده‌اند که شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم:

دانلود از سایت آپارات

هر دوی این میزها طی هفته‌های پیش رو و در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییج، ویندوز، مک، iOS و دستگاه های اندروید قابل دسترس خواهند بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده