نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

تبلیغ جدید سامسونگ: درایو SSD بخرید، Far Cry 5 ببرید

با خرید حافظه‌ های SSD سامسونگ تا ماه آینده، می‌توانید یک نسخه رایگان از بازی تیراندازی جدید شرکت یوبیسافت یعنی Far Cry 5 را هدیه بگیرید.

تنها سه روز از انتشار بازی تیراندازی اول-شخص جهان باز کمپانی یوبیسافت یعنی Far Cry 5 می‌گذرد. آن دسته از بازیکنانی که هنوز این بازی را خریداری نکرده‌اند و قصد دارند برای کامپیوتر خود یک حافظه SSD تهیه کنند، حتما از پیشنهاد جدید سامسونگ استقبال خواهند کرد. این شرکت به افرادی که تا تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) یکی از مدل‌های SSD سامسونگ را خریداری کنند، نسخه دیجیتالی بازی Far Cry 5 را هدیه می‌دهد. مدل‌های مختلف درایوهای ‌SSD را که از سوی سامسونگ برای این معامله تعیین شده‌اند، به همراه قیمت‌شان در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • حافظه SSD پرتابل T5 با ظرفیت ۱ ترابایت ۳۶۰ دلار و با ظرفیت ۲ ترابایت به قیمت ۷۵۰ دلار
  • حافظه SSD 960 PRO NVMe M.2 با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت به قیمت ۳۳۰ دلار، با ظرفیت ۱ ترابایت به قیمت ۶۳۰ دلار و با ظرفیت ۲ ترابایت به قیمت ۱۳۰۰ دلار
  • حافظه SSD 960 EVO NVMe M.2 با ظرفیت ۱ ترابایت به قیمت ۵۰۰ دلار
  • حافظه SSD 860 PRO 2.5” SATA III با ظرفیت ۱ ترابایت به قیمت ۴۳۰ دلار، با ظرفیت ۲ ترابایت به قیمت ۹۵۰ دلار و با ظرفیت ۴ ترابایت به قیمت ۱۹۰۰ دلار
  • حافظه SSD 860 EVO 2.5” SATA III با ظرفیت ۱ ترابایت به قیمت ۲۸۵ دلار، با ظرفیت ۲ ترابایت به قیمت ۶۵۰ دلار و با ظرفیت ۴ ترابایت به قیمت ۱۴۰۰ دلار
  • حافظه SSD 860 EVO M.2 SATA با ظرفیت ۱ ترابایت به قیمت ۲۹۰ دلار و با ظرفیت ۲ ترابایت به قیمت ۶۵۰ دلار

البته این اولین بار نیست که شرکت یوبی سافت با سایر کمپانی‌ها در رابطه با بازی Far Cry 5 همکاری تبلیغاتی انجام می‌دهد. یوبیسافت قبلا با شرکت کورسیر (Corsair)، سازنده قطعات جانبی رایانه‌ها نیز همکاری مشابهی داشت؛ به این ترتیب که بازیکن‌های پی‌سی با پرداخت حداقل ۱۵۰ دلار برای خرید محصولات مشخصی از کورسیر می‌توانستند یک نسخه دیجیتالی از Far Cry 5 را به رایگان دریافت کنند. همچنین Ubisoft قبلا در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ میلادی برای بازی‌های Watch Dogs 2 و Assassins Creed: Origins هم با شرکت سامسونگ قرارداد تبلیغاتی امضا کرده بود.

بازی Far Cry 5 در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۱۸ (۷ فروردین ۱۳۹۷) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. محسن وزیری در بررسی خود از Far Cry 5، به این بازی نمره ۸ از ۱۰ داد و در مورد آن نوشت:

برای یک فارکرای، Far Cry 5 با ایده‌های جدید خود نام خودش را به عنوان یکی از بازی‌های خوب این سری ثبت می‌کند. قابلیت صدا کردن شخصیت‌های دیگر برای کمک وسط یک مرحله کاملا در گیم‌پلی جا افتاده و دنیای بازی همیشه چیزی برای ارائه دارد. اگر هوش مصنوعی کمی باهوش‌تر بود و داستان بازی به همان شخصیت «پدر» خلاصه می‌شد، فارکرای ۵ می‌توانست پا جای پای نسخه‌ی سوم بگذارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده