نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

نسخه ریمستر بازی Red Faction: Guerilla معرفی شد

کمپانی THQ Nordic نسخه ریمستر بازی Red Faction: Guerilla را با نام Red Faction: Guerilla Re-Mars-tered Edition معرفی کرد. 

بازی Red Faction: Guerilla که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، جزو بازی‌های با‌کیفیت سبک شوتر به حساب می‌آید که مخصوصا با فیزیک بسیار طبیعی و تخریب‌پذیری بالا، در آن زمان توانست به موفقیت خوبی دست پیدا کند. چندی پیش شایعه‌هایی مبنی بر علاقه کمپانی THQ Nordic به توسعه ریمستر این بازی به گوش می‌رسید که حال در جریان جدید‌ترین اخبار بازی، این ریمستر رسما تایید شده است. 

نسخه ریمستر بازی Red Faction: Guerilla Re-Mars-tered Edition نام خواهد داشت و سازندگان وعده پیشرفت‌های گرافیکی در زمینه‌هایی چون جزییات بافت‌ها، سایه‌زنی‌ها، نورپردازی‌ها و موارد دیگر را در بازی داده‌اند. همچنین این نسخه از رزولوشن 4K هم پشتیبانی خواهد کرد. 

با اینکه هنوز تریلر یا تاریخ انتشاری برای این بازی ارائه نشده است، اما سازندگان اعلام کرده‌اند که Red Faction: Guerilla Re-Mars-tered Edition قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شود. همچنین فعلا اشاره‌ای به قیمت این ریمستر هم نشده است اما احتمالا بازی، قیمتی کم‌تر از ۶۰ دلار خواهد داشت. 

نظر شما در مورد معرفی این ریمستر چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده