// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

درایور 391.05 کارت های گرافیک انویدیا برای رفع برخی مشکلات منتشر شد

جدید‌ترین هات فیکس درایور کارت گرافیک از سوی انویدیا با محوریت بهبود عملکرد و رفع برخی مشکلات نرم‌افزارهای این شرکت منتشر شده است.

انویدیا نسخه‌ی 391.05 درایور کارت گرافیک خود را در قالب یک هات‌فیکس برای برطرف کردن برخی مشکلات از جمله مشکلات Nvidia FreeStyle منتشر کرده است. FreeStyle به کاربران اجازه می‌دهد تا در هنگام بازی برخی فیلتر‌های پس پردازشی (Post-processing) را اعمال کنند و از آن لذت ببرند. این امکان بخشی از نرم افزار GeForce Experience به شمار می‌رود که در اوایل سال معرفی شده است.

به وسیله‌ی استفاده از این نرم‌افزار کاربران می‌توانند سبک بصری بازی را تغییر دهند و تغییراتی در میزان رنگ و نور آن ایجاد کنند یا حتی از برخی فیلتر‌های پس پردازشی چشمگیر روی بازی استفاده کنند. با این حال، این ویژگی برای برخی کاربران با مشکل مواجه شده و برای برخی باعث خروج از بازی می‌شود.

این Hotfix همچنین برخی از مشکلات مربوط به اختلال در نمایش تصویر برای استفاده‌کنندگان کارت‌های Titan V را نیز رفع می‌کند. این نسخه‌ی جدید همچنین به طور رسمی پشتیبانی از لپ‌تاپ‌های Microsoft Surface Book را که مجهز به کارت‌های گرافیک انویدیا هستند نیز میسر می‌کند.

freestyle

فرق بین هات‌فیکس و آپدیت کارت گرافیک چیست؟

بر خلاف بروزرسانی‌‌ها، هات‌فیکس‌ها اساسا نسخه‌های بتا هستند که به صورت اختیاری می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. هات‌فیکس‌ها در مقایسه با یک بروزرسانی کامل، فرایند ‌QA (تضمین کیفیت) کوتاه‌تری دارند و از بررسی و تست کمتری قبل از انتشار بهره می‌برند؛ از این‌رو در برخی موارد ممکن است خود این هات‌فیکس‌ها نیز دچار مشکل یا عامل آن شوند.


منبع eteknix.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده