نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

نویسنده فیلم Rampage فیلمنامه نسخه ریبوت فیلم Highlander را خواهد نوشت

به نظر می‌رسد که تولید نسخه ریبوت فیلم کوه نشین (Highlander) در حال پیشرفت بوده و قرار است نویسنده فیلم رمپیج (Rampage) نسخه جدید فیلمنامه این اثر را بنویسد.

براساس گزارش‌های جدید منتشر شده به نظر می‌رسد که بعد از مدتی بی‌خبری، پروژه تولید نسخه ریبوت فیلم Highlander (کوه نشین) در حال پیشرفت بوده و به مانع بزرگی برنخورده است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌طور رسمی عنوان شده که رایان جی. کاندال، نویسنده فیلم Rampage (رمپیج)، قرار است نسخه جدید فیلمنامه این اثر را بنویسد.

منبع اصلی این خبر، سایت خبری ددلاین بوده است. این سایت در طی جدیدترین گزارش خود عنوان کرده که فیلم کوه نشین بالاخره آمادگی آن را پیدا کرده که مرحله پیش تولید خود را آغاز کند. در این گزارش گفته شده که این تیم به احتمال خیلی زیاد، اواخر سال جاری و بعد از دریافت فیلمنامه، مرحله پیش تولید خود را آغاز خواهند کرد. نسخه‌ی اصلی Highlander محصول سال ۱۹۸۶ به کارگردانی راسل مالکهی و با بازی کریستوفر لمبرت و شان کانری، داستان مردی به نام کانر مک‌لود معروف به کوه نشین است که به‌عنوان مالک یک عتیقه‌فروشی در شهر نیویورک زندگی می‌کند. فیلم در ادامه با مجموعه‌ای از فلش‌بک‌ها نشان می‌دهد که کانر در قرن شانزدهم میلادی پس از مبارزه با یک جنگجوی جاودانه به نام کارگن کشته شده، ولی روز بعد به شکل معجزه آسایی دوباره زنده می‌شود. نزدیکان وی با این توجیه که شیطان روح کانر را تسخیر کرده، او را به نقطه‌ای دیگر تبعید می‌کنند. کانر که حالا تبدیل به یک آهنگر شده، درمی‌یابد که او نیز جنگجویی جاودانه است و فقط در صورتی می‌میرد که سر وی از بدنش جدا شود.

رایان جی. کاندال بیشتر به خاطر نقشی که در تولید مجموعه درام آمریکایی محبوب یعنی سریال Colony (کلنی) داشت، معروف شده است. او در پروژه تولید این سریال نه تنها یکی از سازندگان بوده، بلکه نقش تهیه کننده اجرایی و شورانر را هم برعهده داشته است. او همچنین اخیرا در نویسندگی فیلمنامه فیلم رمپیج هم نقش بسیار تاثیرگذاری داشته است. واتریک واکسبرگر، مدیر گروه سینمایی و فیلمبرداری کمپانی لاینزگیت خطاب به گزارشگر سایت خبری ددلاین، اینگونه در رابطه با این پروژه توضیح داد:

ما بالاخره فیلمنامه‌ای دریافت کردیم که رضایت بسیار زیادی از آن داریم. ما باید فیلمنامه و داستانی را بنویسیم که قطعات آن طوری کنار هم قرار گیرند تا فرصت ساخت یک دنباله را هم به ما بدهد.

تاکنون هیچ بازیگری به طور رسمی به پروژه‌ی تولید فیلم Highlander اضافه نشده است. با این حال نام تعدادی از بازیگران برای ایفای نقش‌های اصلی فیلم مطرح شده است. چندی پیش اعلام شده بود که دیوید باتیستا برای ایفای نقش کارگن و خاویر باردم برای نقش رامیرز در نظر گرفته شده‌اند حال باید دید نهایتا نتیجه‌ی مذاکرات آنها با استودیو چه خواهد شد. چاد استاهلسکی کارگردان سه‌گانه‌ی John Wick (جان ویک)، هدایت فیلم کوه نشین را بر عهده دارد. او قصد دارد که این مجموعه را در قالب یک سه‌گانه، به ریشه‌های اصلی خود برگرداند و طبق گفته‌ی خودش، در اثر وی همچون دنباله‌های قسمت اول، دیگر از موجودات بیگانه، انسان‌های جهش‌یافته و همینطور سفینه‌های فضایی که موجب به حاشیه رفتن داستان اصلی شده بودند خبری نخواهد بود و فیلم، روندی کاملا منطقی و باورپذیر را دنبال خواهد کرد. او همچنین قول داده که در فیلم جدید خود، همان سبک مبارزات فیلم جان ویک را این‌بار با چاشنی شمشیرزنی به تصویر بکشد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده