نویسنده: محمد شیرزاده
// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

فیلم Captain Marvel قرار است فیلمی کمدی اکشن باشد

فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) قرار است یک فیلم کمدی اکشن باشد.

جنوا رابرتسون دوورت، نویسنده فیلم سینمایی کاپیتان مارول، اعلام کرد که این فیلم قرار است بیشتر شبیه به یک فیلم در ژانر کمدی اکشن باشد. وی در مصاحبه‌ای با اینترتینمنت ویکلی درباره لحن کمدی فیلم Captain Marvel گفت و توضیح داد که چشم‌اندازی مشابه آن‌چه برای فیلم توم ریدر (Tomb Raider) مد نظر داشت، برای کاپیتان مارول نیز در نظر دارد. وی در این رابطه گفت:

کاپیتان مارول لحن بامزه‌ای خواهد داشت و بیشتر آن را می‌توان به عنوان یک فیلم کمدی اکشن شناخت؛ شبیه به کاری که خواستم با توم ریدر انجام دهم... [اما] این لحن در کاپیتان مارول جای خود را پیدا کرد.

رابرتسون دوورت قبل از کاپیتان مارول و در سال ۲۰۱۵ کار روی توم ریدر را شروع کرد. با وجود اینکه فیلم Tomb Raider در نهایت لحنی بسیار جدی داشت، رابرتسون دوورت تصمیم قطعی گرفت تا کاپیتان مارول را تا جای ممکن با لحن سبک‌تر بسازد. وی در این رابطه گفت:

من عاشق شخصیت‌های مونث بامزه هستم؛ پس با جدی‌تر شدن شخصیت توم ریدر، بیشتر به ایده‌ی بامزه‌تر کردن کاپیتان مارول متعهد شدم. کارول دانورز یکی از بامزه‌ترین شخصیت‌های کمیک بوکی است. او شخصیتی جادویی دارد و خیلی باهوش است و به کسی اجازه نمی‌دهد از او سو استفاده کند. کمیک‌ها هم در نشان دادن این موضوع کار فوق‌العاده‌ای انجام دادند.

فیلم سینمایی کاپیتان مارول در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده