// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Archery King

بازی Archery King معروف‌ترین بازی شبیه‌سازی شده از رشته ورزشی تیراندازی با کمان است که تابه‌حال برای موبایل منتشر شده و مورد توجه طرفداران بازی‌های موبایل قرار گرفته است.

بازی Archery King توسط استودیو Miniclip ساخته شده است. علاقه‌مندان به بازی‌های آنلاین موبایل، استودیو مینی کلیپ را با بازی‌هایی همچون Hockey Stars ،Soccer Stars ،8Ball Pool و Agar.io می‌شناسند. استودیو مینی‌کلیپ (Miniclip) به خوبی نشان داده مهارت خاصی در ساخت بازی‌های رقابتی به‌صورت آنلاین دارد و این بار دست روی یک ورزش رقابتی پرطرفدار دیگر گذاشته است. مکانیک بازی Archery King شباهت‌های زیادی به 8Ball Pool دارد که به راحتی می‌توان از محیط و منوی مسابقات به این شباهت‌ها و هدف بازی که یک رقابت آنلاین است، پی برد.

متن جایگزین
 متن جایگزین
 متن جایگزین
جهت و سرعت وزش باد در کنار مسافت محل پرتاب تیر تا هدف، مهمترین فاکتورهای بازی هستند

بازی موبایل Archery King به‌صورت اول شخص و سه بعدی ساخته شده است. سبک بازی اکشن و رقابتی تک‌ به تک است. اگر بخواهیم از گرافیک رضایت‌بخش این بازی بگذریم، Archery King دارای ۶ قسمت مختلف است که پنج قسمت آن به‌صورت آنلاین در دسترس قرار دارد و فقط قسمت چالش‌های بازی را می‌توانید بدون دسترسی به اینترنت بازی کنید. قسمت‌هایی که برای دسترسی به ‌آن‌ها باید به اینترنت متصل باشید، عبارت‌اند از: حالت کلاسیک (Classic Mode)، حالت سرعتی (Rush Mode)، حالت بینگو (Bingo Mode)، نبرد با دوستان (Vs Friend) و یک بازی کوچک (Mini Game) برای تنوع و به‌دست آوردن طلا یا اسکناس. تعداد زیاد مراحل قسمت چالش بازی و همچنین تنوع در محیط هر مرحله یکی از نقات قوت بازی است. در جریان بازی باید در زمین‌های متفاوتی از زمین استاندارد تیراندازی گرفته تا یک پارک جنگلی رقابت کنید و گاهی حتی شاهد تغییر روز و شب یا غروب زیبای آفتاب هستیم. همچنین هدف شما در بعضی از مراحل متفاوت با مراحل دیگر است. اهداف بازی نیز با توجه به رقابتی که در آن شرکت کرده‌اید، متنوع است. به عنوان مثال، در برخی از مراحل باید با بادکنک‌ها سر و کله بزنید و گاهی نیز باید بشقاب‌ها را نشانه بگیرید.

متن جایگزین
 متن جایگزین
 متن جایگزین

بازی Archery King به‌گونه‌ای ساخته شده است که بازیکنان بعد مدتی از بازی کردن از آن خسته نشوند. به‌طور مثال، به‌غیر از حالت‌های مختلف مسابقه، تنوع زیادی در قرارگرفتن، ثابت بودن یا متحرک بودن هدف‌ها وجود دارد. تنوع در حالت‌های بازی هم به اندازه کافی وجود دارد؛ در حالت کلاسیک به صورت آنلاین مانند یک ورزشکار تیراندازی با کمان، در چهارچوب قوانین این رشته‌ی ورزشی به رقابت با افراد دیگر می‌پردازید ولی در حالت سرعتی باید به هر اندازه که می‌توانید، با پرتاب تیر، امتیاز جمع کنید و در نهایت هر فردی که امتیاز بیشتری کسب کرده باشد، برنده بازی است. بازی یک حالت دیگر هم دارد که از حالت‌های دیگر جذاب‌تر است؛ حالت بینگو. رقابت در حالت بینگو متفاوت است و شما باید اعداد خاصی از سیبل را هدف قرار دهید تا بتوانید بازی را ببرید.

متن جایگزین
 متن جایگزین
 متن جایگزین

در بازی اندروید و آیفون Archery King دو منبع مالی (طلا و اسکناس) وجود دارد که با شرکت در هر مسابقه و بردن آن می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید. از طلا و اسکناس برای خرید تیر و کمان یا لنز نشانه‌گیری استفاده می‌شود. برای بالا بردن کیفیت تیر و کمان خود شما باید تیر و کمان جدید بخرید. برای وارد شدن به هر رقابت نیاز به مقدار معینی طلا و اسکناس است و نسبت به مقدار طلا یا اسکناسی که بابت ورود به رقابت استفاده می‌کنید، به همان مقدار بعد از پیروزی طلا یا اسکناس نصیب شما خواهد شد. همچنین اگر در مسابقه شکست بخورید، تمام مقدار طلا یا اسکناسی که برای ورود به مسابقه هزینه کردید را از دست می‌دهید.

بازی موبایل Archery King رتبه اول بازی‌های تیراندازی با کمان را در اپ‌استور به خود اختصاص داده است. نمره این بازی در ا‌پ‌استور ۴.۴ از ۵ است. اگر به‌دنبال یک بازی سرگرم‌کننده و جذاب رقابتی هستید، حتما این بازی را بر روی موبایل خود نصب کنید و از بازی کردن آن لذت ببرید.

دانلود بازی Archery King


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده