// یکشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

مانیتور جدید مقرون به صرفه‌ی BenQ از سری E با پنل TN و وضوح 4K معرفی شد

شرکت BenQ از جدیدترین مانیتور سری E خود با پنل TN و وضوح تصویر 4K رونمایی کرده که یک نمایشگر مقرون به صرفه با امکاناتی مفید است.

شرکت BenQ به تازگی از سومین مانیتور از سری E خود رونمایی کرده است. این محصول جدید که با نام EL2870U معرفی شده دارای یک صفحه نمایش ۲۸ اینچی با وضوح تصویر 4K UHD (یعنی ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل) با پنل TN است. اگر چه پنل‌های TN به اندازه‌ی پنل IPS نمایانگر رنگ‌ها نیستند اما در عوض می‌توانند سرعت پاسخ‌گویی بسیار بالاتری نسبت به آن‌‌ها داشته باشند و محصول جدید EL287OU هم زمان پاسخ‌ ۱ میلی ثانیه را ارائه می‌دهد. این نمایشگر همچین از ویژگی AMD FreeSync پشتیبانی می‌کند و دارای تکنولوژی‌های Low Blue Light و Flicker Free است.

همانند محصولات قبلی سری E هدف از تولید این نمایشگر جدید هم مقرون به صرفه بودن در ازای ارائه‌ی خدمات بیشتر بوده است. به عنوان مثال شرکت BenQ در تبلیغات خود این نمایشگر را به عنوان پشتیبانی کننده از HDR10 معرفی کرده و حتی درون جعبه‌ی محصول هم یک عدد کابل HDMI با کیفیت بالا برای استفاده‌ی محتوای HDR ارائه کرده است. لازم به ذکر است که میزان روشنایی ۳۰۰ نیت در این نمایشگر کمی از حداقل ۴۰۰ نیت برای دریافت گواهینامه‌ی VESA DisplayHDR پایین‌تر است.

این محصول جدید دارای یک جفت درگاه HDMI 2.0 و یک پورت DisplayPort 1.4 برای اتصال در پشت نمایشگر است. این محصول همچنین دارای دو عدد بلندگوی ۲ وات و یک جک صوتی برای اتصال انواع هدست به آن است.

BenQ

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، قیمت مانیتور ال جی، مانیتور بنکیو، قیمت مانیتور ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود. نمایشگر BenQ EL287OU از هم اکنون به صورت جهانی روی سایت این شرکت با قیمت ۴۹۹ دلار آماده‌ی سفارش است.


منبع eteknix.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده