// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

همکاری یوبیسافت و کورسیر برای محصولات نورپردازی مرتبط با Far Cry 5

دو شرکت Ubisoft و Corsair طی همکاری جدید خود سعی دارند تجربه‌ای جدید را برای بازیکنان پی سی بازی Far Cry 5 به ارمغان بیاورند.

کورسیر یک شرکت تولید کننده‌ی لوازم جانبی پی‌سی مرتبط با بازی‌ است که هواداران زیادی دارد. این شرکت امروز اعلام کرده که یک همکاری استراتژیک با کمپانی یوبیسافت در جهت ارائه‌ی سیستم‌های نور پردازی برای لپ‌تاپ‌ها و پی‌ سی با محوریت بازی‌هایی همچون Far Cry 5 را در پیش خواهد گرفت.

جدید‌ترین نسخه‌ی این بازی این‌بار در کشور آمریکا روایت می‌شود و بازیکنان برای اولین بار به طول کامل برای انجام ماموریت‌ها و پیشروی در این جهان بی‌رحم و در عین حال پیچیده، به عنوان یک ناجی در خیابان‌های شهر مونتانا آزادی کامل دارند. بازیکنان باید به گروه‌های مقاومت محلی ملحق شوند تا با یک فرقه‌ی متعصب مذهبی به هر وسیله‌ای که لازم است مبارزه کنند، که از جمله سلاح‌های در دسترس می‌توان به شات‌گان، تیر کمان یا سلاح‌های سنگین اشاره کرد.

بازیکنانی که Far Cry 5 را بر روی پی‌سی انجام می‌دهند قادر خواهند بود تا از طریق محصولات جدید Corsair RGB یک سطح جدید از غوطه‌وری در دنیای بازی را تجربه کنند زیرا این محصولات جدید قابلیت هماهنگ شدن با بیش از ۳۵ نوع نورپردازی درون بازی را به صورت پویا دارند. اینکه آیا توسط دشمن دیده شده‌اید، درحال گشت و گذار در دنیای بازی هستید یا فقط ماهیگیری می‌کنید، همگی این اعمال روی محصولات نورپردازی کورسیر شما تاثیر متقابل خواهد گذاشت.

اندی پال، مؤسس و مدیر عامل شرکت Corsair اعلام کرد:

ما خوشحالیم که با Ubisoft همکاری می‌کنیم تا مشتریان کورسیر را با یک سطح جدید از غوطه ور شدن در یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های سال آینده آشنا کنیم. کار با یک ناشر AAA همانند یو‌بی‌سافت یک نقطه عطف کلیدی برای شرکت کورسیر محسوب می‌شود، همانطور که ما همیشه برای ارائه‌ی محصولات جدید برای مشتریان خودمان تلاش ‌می‌کنیم.

کریس اورلی نایب رئیس بخش مشارکت و درآمد شرکت یو‌بی‌سافت گفت:

کورسیر تبدیل به یکی از اصلی‌ترین تولید کنندگان محصولات جانبی برای پی‌سی شده و در این زمینه تجربه‌ی بازی Far Cry 5 را به سطح جدیدی ارتقا خواهد داد. پی‌سی همیشه بخش مهمی از این سری بازی بوده و ما خوشحالیم که با استفاده از یکپارچه سازی نرم‌افزار جدید کورسیر، سطح جدیدی از غوطه‌وری در بازی را برای کاربران به ارمغان بیاوریم.

Corsair RGB

این سازگاری ابتدا برای کیبوردهای RGB کورسیر، موس، هدست‌ها، فن‌های درون کیس و نوارهای رنگی کیس‌های کورسیر منتشر خواهد شد که همراه با نرم افزار آن در روز ۲۷ مارس (۷ فروردین) در زمان انتشار رسمی Far Cry 5 و پشتیبانی از دیگر محصولات شرکت کورسیر، خواهد بود.

علاوه بر این کورسیر باندل‌هایی که شامل نسخه‌‌‌ای از بازی و برخی محصولات RGB از کورسیر باشند را در وب سایت شرکت با قیمت‌هایی بیش از ۱۵۰ دلار از تاریخ ۲۳ مارس تا ۳۰ آپریل(۳ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت) ارائه خواهد کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده