// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

بازی Chrono Trigger برای کامپیوتر منتشر شد

کمپانی اسکوئر انیکس بازی موفق و نقش آفرینی کلاسیک Chrono Trigger را از طریق استیم روی کامپیوتر منتشر کرد.

Chrono Trigger یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی کلاسیکی است که تا به‌حال عرضه شده. بازی Chrono Trigger در سال ۱۹۹۵ روی SNES عرضه شد و توانست مخاطبان زیادی را به‌خود جذب کند. سیستم گیم‌پلی و داستان بازی به‌نحوی طراحی شده که حتی مخاطبان و نسل‌های جدید هم قادر به تجربه و لذت بردن از آن هستند.

حال باتوجه به اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix، سازنده و ناشر بازی Chrono Trigger) در یک اقدام ناگهانی این بازی را از طریق استیم روی کامپیوتر عرضه کرد. علاقه‌مندان به این دسته از بازی‌ها می‌توانند با پرداخت ۱۴.۹۹ دلار بازی Chrono Trigger را خریداری کنند و این نکته را بگویم که نسخه کامپیوتر، دارای یک سری محتویات اضافه‌تر نظیر سیاه‌چاله‌های بیشتر دارد و از نظر رزولوشن و رابط کاربری، بهبودهایی روی بازی اعمال شده و کاربران می‌توانند از طریق کنترلر بازی را تجربه کنند.

همچنین اگر تا تاریخ ۱۳ فروردین ۹۷ (دو آوریل) اقدام به خرید بازی Chrono Trigger کنید، نسخه لیمیتد ادیشن بازی را دریافت خواهید کرد که شامل پنج ساندترک بازی، یک دست نوشته از سوی یاسونوری میتسودا، آهنگ ساز بازی، و ۶ عکس پس زمینه با کیفیت 2560 در 1600 را دریافت خواهید کرد. پس از تاریخ ذکر شده، نسخه معمولی بازی در فروشگاه قرار می‌گیرد و هنوز مشخص نشده که آیا نسخه لیمیتد قیمت بالاتری خواهد داشت یا کلا از دسترس خارج خواهد شد.

همچنین اسکوئر انیکس یک آپدیت برای بازی اندروید و آیفون Chrono Trigger عرضه کرد که در جریان آن شاهد بهبودهای گرافیکی و صداگذاری‌های بهتر هستیم و کاربران اپل می‌توانند از طریق تلویزیون اپل، این بازی را تجربه کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده