نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

اشتراک ۱۲ ماهه پلی‌استیشن پلاس در اروپا با ۲۵ درصد تخفیف همراه شد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اعلام کرد که کاربران از حالا و به مدت محدود می‌توانند اشتراک ۱۲ ماهه پلی‌استیشن پلاس را در اروپا با ۲۵ درصد تخفیف خریداری کنند.

اگر شما در یکی از کشور‌های اروپایی زندگی می‌کنید و می‌خواهید تا با قیمت کمتری به عضویت پلی‌ استیشن پلاس در بیایید، خبرهای خوبی برای‌تان داریم. در تازه‌ترین اخبار بازی، شعبه اروپایی بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اعلام کرده است که اشتراک ۱۲ ماهه پلی‌استیشن پلاس به مدت محدود برای کاربران اروپایی با ۲۵ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

از امروز تا ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه سوم فروردین‌ماه (۲۳ مارس) اشتراک ۱۲ ماهه پلی‌استیشن پلاس با ۲۵ درصد تخفیف برای مشتریان اروپایی همراه خواهد بود. این بدان معنا است که شما به جای مبلغ ۴۹.۹۹ پوند در بریتانیا تنها مبلغ ۳۷.۴۹ پوند و به جای مبلغ ۵۹.۹۹ یورو در اروپا تنها مبلغ ۴۹.۹۹ یورو برای اشتراک ۱۲ ماهه خواهید پرداخت. همچنین در زمان نگارش این خبر به تخفیف مشابهی برای منطقه امریکای شمالی اشاره نشده بود.

نکته جالب این است که این تخفیف برای همه کاربران اروپایی، چه آنهایی که اشتراک پلی‌استیشن پلاس دارند و چه آنهایی که اشتراک ندارند، قابل استفاده است. این تخفیف را می‌توان یک تخفیف به موقع و مناسب به حساب آورد، زیرا در تاریخ پانزدهم اسفندماه (۶ مارس) بازی‌های برجسته و بزرگ Bloodborne و Ratchet & Clank به صورت رایگان در دسترس کاربران پلی‌استیشن پلاس قرار می‌گیرد. همچنین اگر کمی دست بجنبانید، می‌توانید بازی‌های رایگان ماه فوریه یعنی بازی Knack و بازی RIME را به فهرست بازی‌های خود اضافه کنید.

با توجه به آخرین آمار و ارقام، سرویس پلی‌استیشن پلاس دارای ۳۱.۵ میلیون کاربر است. همچنین ما اخیرا متوجه شدیم که کاربران پلی‌استیشن پلاس از تاریخ هفدهم اسفندماه (۸ مارس) دیگر بازی جدیدی به صورت رایگان در کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا دریافت نخواهند کرد که این تصمیم به دلیل افزایش تعداد کاربران پلی‌ استیشن 4 اتخاذ شده است و باعث می‌شود تا کمپانی سونی بیشتر روی کاربران این کنسول تمرکز داشته باشد.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده