نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۵

بازی No Man's Sky برای ایکس باکس وان منتشر خواهد شد

شرکت Hello Games، خالق بازی No Man's Sky، انتشار این بازی برای ایکس‌باکس وان را تایید کرد. همچنین قرار است یک آپدیت بزرگ برای این بازی منتشر شود. با زومجی همراه باشید.

در جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که شرکت Hello Games، خالق بازی No Man's Sky، انتشار این بازی برای ایکس باکس وان و یک بروزرسانی بزرگ را تایید کرده است. هنوز تاریخ انتشار دقیق این بازی مشخص نشده، اما چیزی که مشخص است این است که این بازی در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که این آپدیت به محض منتشر شدن، به صورت رایگان در اختیار کاربران پلی استیشن 4 و پی سی نیز قرار خوهد گرفت.

نسخه ایکس‌باکس وان بازی No Man's Sky شامل بسته‌های الحاقی قبلی یعنی Foundation ،Pathfinder و Atlas خواهد شد. بروزرسانی جدید و بزرگی که قرار است منتشر شود، در این نسخه وجود خواهد داشت و کاربران قادر خواهند بود آن را روی کنسول خود Pre-Install کنند. با توجه به باکس‌آرت بازی، می‌توان انتظار داشت که این بازی برای ایکس باکس وان ایکس از نظر وضوح 4K و قابلیت HDR پیشرفت داشته باشد. سازندگان فعلا درمورد این ویژگی‌ها صحبت نکرده‌اند.

No Man

سابق بر این، بازی No Man's Sky به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. آن سال، شرکت هلو گیمز بازی را برای این دو پلتفرم منتشر کرد اما امسال، این شرکت 505 گیمز (ناشر بازی‌های Payday 2 و Brothers: A Tale of Two Sons) است که نسخه ایکس‌باکس وان این بازی را در سراسر جهان منتشر خواهد کرد.

بروزرسانی جدید و بزرگ این بازی تحت عنوان Next، برای کاربران کامپیوتر و پلی‌استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد. از نظر شرکت Hello Games، این بروزرسانی «یک قدم مهم و رو به جلو برای بازی No Man's Sky» خواهد بود. این استودیو اطلاعات بیشتری راجع به این بروزرسانی منتشر نکرد.

بازی No Man's Sky توانست از سایت زومجی نمره نسبتا خوب ۷ را بگیرد. می‌توانید بخشی از بررسی این بازی را مطالعه کنید:

برای یک بازی که قرار بود انقلابی در دنیای بازی‌های رایانه‌ای باشد، No Man's Sky ناامیدتان می‌کند چون نه می‌تواند یک بازی بسیار سرگرم‌کننده باشد و نه دنیای عظیمش نقش چندانی در راستای موفقیت آن بازی می‌کند. اما یک تجربه‌ی منحصر به فرد است چون مشابه‌اش قبلاً نبوده و حضورش مفید است چون می‌تواند الهام‌دهنده‌ی بازی‌های بعد از خود باشد. پرسه زدن در سیاره‌های بی‌شمار کهکشان، جستجو برای منابع مورد نیاز و پرواز در فضای بی‌کران برای چند ساعت لذت‌بخش است و بعد تبدیل به یک چرخه‌ی تکرار‌شونده می‌شود. No Man's Sky از آن بازی‌هایی است که نه می‌توان آن را توصیه کرد و نه دورش خط کشید، باید خودتان تجربه‌اش کنید تا خودش را نشان دهد. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده