// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

آپدیت واقعیت مجازی بازی Wipeout Omega Collection به رایگان منتشر شد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی نسخه واقعیت مجازی بازی Wipeout Omega Collection را به واسطه آپدیت رایگانی در اختیار کاربران قرار داد.

بازیکنان بازی Wipeout از این به بعد با آپدیت رایگان می‌توانند تجربه تازه‌ای از بازی داشته باشند. در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که کسانی که Wipeout Omega Collection را روی کنسول پلی استیشن 4 در اختیار دارند می‌توانند به طور رایگان با استفاده از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR بازی را به طور واقعیت مجازی تجربه کنند.

Wipeout Omega Collection آخرین نسخه از سری بازی‌های مسابقه‌ای است که شامل نسخه ریمستر Wipeout HD (عرضه شدن در سال ۲۰۰۸) به همراه بسته الحاقی Fury و نسخه بهبود یافته Wipeout 2048 می‌شود. آپدیت رایگان واقعیت مجازی به کاربران اجازه می‌دهد که نسخه‌های یاد شده را به همراه تمامی حالت‌ها با هدست VR تجربه کنند. علاوه بر آن سازندگان سه فضا پیما جدید را به طور انحصاری برای حالت واقعیت مجازی این بازی روی نسخه‌های HD، Fury و 2048 اضافه کرده‌اند. سازندگان با اعلام این خبر تریلری نیز به مناسبت حالت واقعیت مجازی بازی Wipeout VR منتشر کرده‌اند که در انتهای مطلب می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

برای بهبود بخشیدن به تجربه واقعیت مجازی Wipeout، سازندگان سیستم صوتی سه‌بعدی را به همراه بخش جدید «Shake It» به بازی اضافه‌ کرده‌اند. این سیستم به لطف برنده مسابقه‌ای که برای بهترین ریمیسک موسیقی معروف Wipeout برگزار شده بود، به بازی اضافه شد.

بازی وایپ‌اوت اومگا کالکشن در جریان رویداد PSX 2016 با انتشار تریلری معرفی شد و سال گذشته میلادی در دسترس کاربران قرار گرفت. این مجموعه با بهبود‌های گرافیکی به کاربران اجازه می‌دهد که بازی را روی رزولوشن 1080 روی پلی‌استیشن 4 و رزولوشن پویا 4K روی پلی‌استیشن 4 پرو تجربه کنند. برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد آپدیت رایگان حالت واقعیت مجازی بازی Wipeout با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده