نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۱

بازی Slime-san برای کنسول‌ها هم منتشر خواهد شد

استودیو فابراز و کمپانی هدآپ گیمز اعلام کردند که بازی Slime-san برای دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد.

بازی Slime-san در تاریخ هجدهم فروردین‌ماه ۱۳۹۶ (۷ آوریل ۲۰۱۷) برای پلتفرم پی‌سی منتشر شد و از آن زمان کاربران کنسول‌ها کنجکاو هستند که بدانند چه زمانی می‌توانند به تجربه این بازی بپردازند. حال و در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Fabraz (فابراز) و کمپانی Headup Games (هدآپ گیمز) اعلام کردند که این بازی پلتفرمر به صورت نسخه Superslime Edition برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

نسخه Superslime Edition شامل بازی اصلی و دو بسته گسترش‌دهنده Blackbird’s Kraken و Sheeple’s Sequel است که پیش از این برای بازی منتشر شده است. علاوه بر این، این نسخه ویژه دارای ۱۰ مرحله انحصاری جدید است که برای اولین بار امکان بازی با Grandpa-san را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

در زمان نگارش این خبر، قیمت و زمان انتشار بازی Slime-san برای کنسول‌ها اعلام نشده بود، اما با این حال استودیو Fabraz می‌گوید که در آینده نزدیک این موارد را اعلام خواهد کرد. در دیگر اخبار مرتبط با بازی Slime-san، ماه گذشته اعلام شد که نسخه نینتندو سوییچ بازی بسته الحاقی Blackbird’s Kraken را دریافت خواهد کرد.

بازی Slime-san اولین بار در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های Nintendo Switch و PC در دسترس است. نسخه نینتندو سوییچ بازی از قابلیت لرزشی یا HD rumble پشتیبانی می‌کند و می‌توان با استفاده از یکی از جوی‌کان‌ها به تجربه بازی اقدام کرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده