نویسنده: محمد حیدری
// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴

بازی DOOM آپدیتی برای رزولوشن 4K دریافت کرد

پس از گذشت حدود دو سال از عرضه‌ی تازه‌ترین نسخه از سری بازی‌های DOOM، اکنون زمان آن رسیده تا هواداران بتوانند مبارزات نفس‌گیر این بازی را با رزولوشن 4K تجربه کنند.

امروز Bethesda Softworks اعلام کرد که آپدیت رزولوشن 4K برای بازی شوتر اول شخص خود، DOOM را که پیش‌تر در سال ۲۰۱۶ منتشر شده بود در دسترس هواداران این بازی قرار داده است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از جانب ناشر، اکنون و پس از گذشت حدود دو سال از عرضه‌ی این بازی، آپدیت تازه برای دارندگان کنسول‌های ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو لذت تجربه‌ی این بازی در رزولوشن 4K را به ارمغان خواهد آورد. DOOM که در تاریخ ۱۲ اردیبهشت سال ۱۳۹۵ برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد چهارمین بازی از این سری قدیمی و محبوب به‌حساب می‌آید و از نظر داستانی، یک ریبوت کامل از سری پس از نسخه ی سال ۲۰۰۴ این بازی تلقی می‌شود.

در DOOM بازیکنان بار دیگر کنترل یک تفنگدار فضاییِ بی‌نام (که معمولا با نام Doomguy از او یاد می‌شود) را در دست گرفته و به مبارزه با شیاطینی می‌پردازند که با تمام قوا قصد ویرانی تاسیساتِ مستقر در ماه را دارند.

تابه‌حال و از زمان عرضه، دو نسخه‌ی پورت‌شده از این بازی، یکی برای کنسول نینتندو سوییچ (در تاریخ ۲۰ آبان) و دیگری نسخه‌ی هماهنگ با تکنولوژی‌های واقعیت مجازی HTC Vive، Playstation VR و Windows Mixed Reality (در تاریخ ۱۰ آذر سال بعد) توسط سازندگان عرضه شده است. این بازی اکنون برای PC ،Playstation 4 ،Nintendo Switch و Xbox One در بازار موجود است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده